Vraag

• setupenvyr
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 12-11-2021
Beste mensen, ik heb een tijdje geleden toen ik zag dat windows maar 8gb van de 24gb ram geheugen in gebruik had de ram sticks verwisseld om te kijken of het verschil zou maken,

Nadat ik dit heb gedaan gaat alles aan, maar krijg geen beeld output en ook geen beeper die afgaat.

Ik heb het moederboard een memok. gegeven, to no avail, ook heb ik gekeken of het wel werkte als ik de onboard gpu gebruikte maar ook dat deed helaas niks.

Ik ben geen complete noob, alleen ik begin een beetje desperate te worden van deze pc… iemand die ideeën heeft wat dit zou kunnen zijn of wat ik kan doen om het te fixen?

You’d be a life saver.

Dank & groet

Max.

Alle reacties

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59
Begin eens met het aangeven over welk moederbord en cpu we het hebben.
En geef aan wat je zelf al hebt geprobeerd.
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
stond er niet voor niets.

Zo te horen is er één of meerdere Dimms stuk, maar dat kan ook de dimm-sloten zelf zijn of de cpu die niet goed in de socket zit.

Heb je iets gedaan voordat het niet meer werkte?

• Jbloemendal
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 24-10 10:39
Misschien kun je de DIMM sticks weer terugplaatsen naar hoe je het eerst had als je dat nog niet gedaan had. Kijk ook eens in de Hangen en Opstartproblemen Troubleshooter: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/705492

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:42
Begin maar met je specs te posten.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 29-10 18:18
Zit het geheugen er wel diep genoeg in, zal je vast wel getest hebben maar toch.