Ik heb maandag de nieuwe update van mijn MacBook Pro doorgevoerd. Sindsdien wil mijn word geen bestanden meer opslaan(als). Ook afdrukken als pdf werkt niet. Iemand enig idee? Ik heb ook problemen met excel sinds de update. Ik kan geen rijen meer invoegen in mijn excel bestanden.
Vraag
Alle reacties
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
MacBook Pro
- Model-ID: MacBookPro16,2
- Processornaam: Quad-Core Intel Core i5
Software operation system
- macOS Monterey 12.0.1
Office versie
- Excel 16.54.21101001
- Word 16.54.21101001
- macOS Monterey 12.0.1
Office versie
- Excel 16.54.21101001
- Word 16.54.21101001
Hier op het 14" model met verder dezelfde OS en Office versies en het werkt gewoon.royh91 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:38:
MacBook Pro
- macOS Monterey 12.0.1
Office versie
- Excel 16.54.21101001
- Word 16.54.21101001
Zie je de opties niet in de menubalk?
Issue alleen bij bestaande documenten of ook nieuwe?
Is je licentie niet gewoon verlopen? Office gaat dan in read only mode.royh91 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 12:09:
Ik heb maandag de nieuwe update van mijn MacBook Pro doorgevoerd. Sindsdien wil mijn word geen bestanden meer opslaan(als). Ook afdrukken als pdf werkt niet. Iemand enig idee? Ik heb ook problemen met excel sinds de update. Ik kan geen rijen meer invoegen in mijn excel bestanden.
Verder geef je wel heel summiere info.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Om op jullie beide terug te komen. Snel opslaan lukt wel. Opslaan als lukt niet. Opslaan als pdf lukt ook niet.
Licenties zijn niet verlopen. Ik kan huidige bestanden bewerken en snel opslaan.
Licenties zijn niet verlopen. Ik kan huidige bestanden bewerken en snel opslaan.
In system prefs de apps toegang geven tot hele schijf?
Uhmm als ik een online bestand open uit recente bestanden/one drive en daarna het bestand wil opslaan"als" zie ik de functie ook niet.royh91 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:09:
Om op jullie beide terug te komen. Snel opslaan lukt wel. Opslaan als lukt niet. Opslaan als pdf lukt ook niet.
Als ik echter een nieuw bestand aanmaak, iets typ en dan wil opslaan, zie ik het wel.
Heb jij dat ook?
Ik werk helaas niet met de online versie. Ik zie opslaan als wel, maar als ik er op klik dan gebeurt er niks.
Pagina: 1