Meten met twee maten?

Pagina: 1
Acties:
  • 775 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interceptor101
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09 15:49
Een tijdje terug een aanvaring met Bor gehad; hij verwijderde feedback van mij op een verkoper met de simpele reden dat er geen koop gesloten was en het dan niet toegestaan is een beoordeling te schrijven.

Nu is de insteek hier, dat je "het zelf maar even op moet lossen"........zelf contact opnemen met de andere partij.
Dit was een betalende verkoper en dan gaan die regels blijkbaar niet op.

Blijkt bij mij ook een beoordeling te staan die niet helemaal perfect is en de partij die dat gedaan heeft, geeft zelf al aan dat er géén koop gesloten is.
Dus moet ik hier een topic aanmaken is mij opgedragen.
In vergelijkbare topics hier zie ik weer dat je het lekker zelf op mag gaan lossen.

Leuk, dat meten met twee maten!
Het is:
- OF iedereen overlegt met elkaar om een slechte beoordeling weg te krijgen
- OF het wordt gedaan maar dan ook voor iedereen, NIET alleen betalende adverteerders als het ze even niet zint dmv een klein seintje aan een mod, punt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:29

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Ik ben zo vrij geweest om even in de berichtgeving te duiken; in dit geval was en een deal: er is een bod gedaan en dat is geaccepteerd. De review is ook aangepast na jouw uitleg, dus no harm done. :)

Bij de verwijderde review waar jij naar verwijst was er geen sprake van een deal of aanbod wat geaccepteerd werd, vandaar dat die review verwijderd is.

Zodra er een deal is en de reviews zijn (achteraf) onredelijk -soms gaat er nu eenmaal iets fout in de geschreven communicatie- dan vragen we inderdaad of beide partijen akkoord gaan met het aanpassen of verwijderen van de review.

Zodra er geen deal of eenzijdige communicatie is dan verwijderen we, na controle, meestal de review.

[ Voor 32% gewijzigd door teacher op 10-11-2021 22:20 ]

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interceptor101
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21-09 15:49
Klinkt logisch, maar "deal" is "overeenkomst" in de woorden van Bor. Okee, nagenoeg hetzelfde.

Echter: een bod doen wat in eerste instantie niet aangenomen wordt (en waar ik daarna zelf niet meer op terug kon komen toen het wèl geaccepteerd werd: ) dát is dus de definitie van een overeenkomst?
Dan moeten we niet vergeten meneer van Dale even in te lichten....... ;)

Dit topic is gesloten.