Kan een werkende videokaart na verkoop een bios missen?

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladybugdee92
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 19-01-2022
Hallo beste tweakers
...Beste tweakers,

Ik heb afgelopen weekeind hier gevraagd aan eerlijke tweakers wat deze videokaart waard zou zijn als ik hem zou verkopen. (Het ging om een gigabyte geforce GTX 1050 Ti G1 gaming 4G)

Er waren gelukkig een paar die zeiden dat ik tussen de 100 en 160 zou kunnen vragen . Ik heb hem vervolgens op mp gezet voor 120 euro en hij werd zeer snel verkocht.

Nu 4 dagen later stuurt dezelfde persoon mij een bericht dat de videokaart niet werkt (hij was bij ons thuis werkend) en dat de bios van de videokaart niet is te vinden?? Dat zijn comp hem wel herkent maar dat de bios afwezig is?

Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar hij het over heeft en ik snap het ook niet , hij werkte hier namelijk gewoon. En de bios van de videokaart ??

Vervolgs zie ik ook een vreemde foto op zijn eigen mp waarbij mijn videokaart te zien is op een soort van miningstation? Ik krijg nou zwaar het idee dat meneer hem kapot heeft gemaakt en nog zijn geld bij mij probeert te verhalen...

Kan hij hem hiermee kapot hebben gemaakt en probeert hij nou z'n geld bij mij weer terug te halen ?

Ik heb namelijk geen verstand van een bios van een videokaart enzovoort?

Heeft iemand hier verstand van die zegt het is onmogelijk wat meneer zegt , of is er toch een mogelijkheid dat ik verkeerd zit?

(P.S. ik had deze topic al geplaatst maar onder de verkeerde categorie, waardoor ik hem nogmaals even onder de goede heb geplaatst voor het geval die verwijderd word)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:43

br00ky

Moderator Harde Waren
Dubbel, slotje. Volgende keer kan je ook gewoon een verplaatsing naar het juiste subforum vragen.

Dit topic is gesloten.