onterechte beoordeling 1 ster Colchonero

Pagina: 1
Acties:
  • 1.109 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
Colchonero geeft mij een 1 ster,

twee gratis videokaarten aangeboden GRATIS, aangegeven niet te kunnen versturen omdat ik slecht ter been ben i.v een bijbal onsteking (meerdere tweakers die dit kunnen bevestigen zijn hun spullen komen ophalen) ook een screenshot toegevoegd van de dokter waarom ik dit doe? ben pissed, in de tussentijd ook helaas iemand verloren aan corona (ook hier van een screenshot toegevoegd) krijg ik als dm het antwoord MONGOOLTJE.

Zou toch graag zien dat hier naar gekeken word me bloed kookt hier echt van, in wat voor maatschappij leven we joh?

Leuk op zon manier iets gratis weggeven :-(

zou graag willen dat de admins hier eens naar kijken

[ Voor 5% gewijzigd door milotic op 10-11-2021 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:25

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Zoals ik je al eerder heb gemeld dien je dit samen met @Colchonero uit te praten.
BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen
We horen het wel als julllie er uit zijn gekomen.

[ Voor 3% gewijzigd door Microkid op 10-11-2021 21:37 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• milotic
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 25-09 10:14
Misschien dat het verstandig is om er zelf eens na te kijken voor ik uit word gemaakt voor mongool? Heb nu het gevoel dat ik me moet verdedigen voor iets wat ik gratis weg geef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door Microkid op 10-11-2021 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:51

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb hier naar gekeken en zie zeer ongewenste communicatie van beide kanten @milotic @Colchonero . Bij deze zijn jullie beide gewaarschuwd; zo gaan we niet met elkaar om op Tweakers. Ik verwijder beide reviews. Een nieuwe review plaatsen is niet toegestaan. Laat elkaar gewoon in de waarde i.p.v. over en weer te gaan lopen schelden en / of dreigen. Mocht dit weer voorkomen dan helpen we om af te koelen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker