e-Niro Runway Red met Smokey Grey interieur
Ben ik ook naar op zoek geweest. Het kan met Sygate Access Server oid, maar toen was die er nog niet voor WinME geloof ik. Draai nu op m'n server linux met iptables, daarmee moet het op een of andere manier ook kunnen..
Verwijderd
Dat is geen beperking van NAT maar van je kabelmodem..
tijdens de upload word de download zo goed als uitgeschakeld...
niet delen met KaZaa is makkelijker...
ja is aso maar toch..
en anders een MS ISA server neerzetten en bandwith-throteling ( of zoiets ) inschakelen...
suc6
tijdens de upload word de download zo goed als uitgeschakeld...
niet delen met KaZaa is makkelijker...
en anders een MS ISA server neerzetten en bandwith-throteling ( of zoiets ) inschakelen...
suc6
Verwijderd
Wat je wilt heet 'packet shaping'..
Een linux bak met iptables + iproute 2 kan dit voor je doen. Je gebruikt dan tc om een aantal klasses aan te maken, zet een queue-algoritme op die klasses (bv. SFC, stochastic fair queueing) en gebruikt dan iptables om de pakketjes te markeren zodat iproute ze in de juiste klasse kan zetten.
Een linux bak met iptables + iproute 2 kan dit voor je doen. Je gebruikt dan tc om een aantal klasses aan te maken, zet een queue-algoritme op die klasses (bv. SFC, stochastic fair queueing) en gebruikt dan iptables om de pakketjes te markeren zodat iproute ze in de juiste klasse kan zetten.
Bedankt voor de info, maarrrrr kan het ook simpeler? Ik ben niet echt thuis in Linux en heb geen zin om daar helemaal in te duiken (ben een beetje lui
). Is er geen Windows-programmatje wat dat kan doen voor me? Het enige wat gedaan moet worden (denk ik) is de upload beperken per user, wanneer de upload van de server dichtslibt (16kb/s).
Niemand anders een idee? Ik zit nu weer met minder dan 28k8 snelheid achter de PC omdat andere mensen aan het KaZaa-en oid zijn. Er moet toch iets voor gevonden zijn? Ik ben vast niet de eerste die hiermee te maken heeft...
Sygate kan dat, maar alleen niet voor 127.0.0.1 [die bypassed sygate namelijk :(]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Pagina: 1