ik heb sinds kort het nieuwste abbo van Kabelfoon: Super internet (1024 down/256 up
) enniewee... niks te klagen over snelheid iig. Maar zodra er 1 error komt,(allemaal rode ledjes) is voor mij de enige manier om weer online te komen, een volledige reboot. Dus van mijn windows 2000 professional systeempie en tevens ook het modem. (stekker eruit en er weer in)
nu weet ik dat je met ipconfig /renew je ipadres terug kan krijgen. Alleen dan blijft ie aangeven:
Autoconfiguratie (blabla) 169.*.*.*
Subnetmask: 255.255.0.0
Standaard Gateway : *.*.*.*
Tevens zag ik zodra ik weer verbinding had dat mijn lease het volgende uur alweer verlopen zou zijn. Is dit iets wat ermee te maken zou kunnen hebben?
Lijkt me toch niet de bedoeling dat ik dat zo moet oplossen. Ik heb de helpdesk al gebeld, alleen die zegggen dat dat gewoon zou moeten werken. Is het misschien een bug in w2k?
nu weet ik dat je met ipconfig /renew je ipadres terug kan krijgen. Alleen dan blijft ie aangeven:
Autoconfiguratie (blabla) 169.*.*.*
Subnetmask: 255.255.0.0
Standaard Gateway : *.*.*.*
Tevens zag ik zodra ik weer verbinding had dat mijn lease het volgende uur alweer verlopen zou zijn. Is dit iets wat ermee te maken zou kunnen hebben?
Lijkt me toch niet de bedoeling dat ik dat zo moet oplossen. Ik heb de helpdesk al gebeld, alleen die zegggen dat dat gewoon zou moeten werken. Is het misschien een bug in w2k?
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored