Ik zou graag begin 2022 zonnepanelen laten leggen. Ik ben hierbij geen grootverbruiker en momenteel alleen met een kind en een jaarverbruik van ongeveer 2400kwh. Ik ben mij aan het orienteren en krijg soms tegenstrijdige verhalen van de leveranciers te horen.
Situatie is een dak op het zuiden met geen schaduw belemmeringen.
Hierop zeggen sommige leveranciers ideaal om kosten te drukken en voor serieel te gaan en andere zeggen beter alsnog parallel want alhoewel schaduw geen probleem kun je soms gaan zoeken wanneer 1 paneel defect is.:strip_exif()/f/image/Nty6pVDwDFj9Fv705owkpCuO.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Y0kffUPVFkziUF09VvoDL8zY.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/H2cwg8RqQBAdNyVJMXzoFN0C.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ij5oelP7gpg0u2SwCDtBJubk.jpg?f=fotoalbum_large)
Situatie is een dak op het zuiden met geen schaduw belemmeringen.
Hierop zeggen sommige leveranciers ideaal om kosten te drukken en voor serieel te gaan en andere zeggen beter alsnog parallel want alhoewel schaduw geen probleem kun je soms gaan zoeken wanneer 1 paneel defect is.
Foto's
:strip_exif()/f/image/Nty6pVDwDFj9Fv705owkpCuO.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Y0kffUPVFkziUF09VvoDL8zY.jpg?f=user_large)
Beschikbare (dak)ruimte
Genoeg op schuin dak op het zuidenSchaduw
NeeJaarverbruik
Momenteel ongeveer 2400 Kwh met al veel thuiswerken tijdens corona.Huidige elektriciteitsaansluiting
:strip_exif()/f/image/H2cwg8RqQBAdNyVJMXzoFN0C.jpg?f=fotoalbum_large)
Budget en doel
Besparen, terugverdientijd.Wie gaat het project uitvoeren
Volledig door installateur.Bijhouden van data
Ja graag.Reeds verkregen offertes
:strip_exif()/f/image/ij5oelP7gpg0u2SwCDtBJubk.jpg?f=fotoalbum_large)