Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de username. Je vindt deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van username', waar 'username' de nickname van de auteur is.
Ik zie in forums dat in 2020 DIGD met Android 11 niet werkt.
We zijn inmiddels in 2021 einde van het jaar en nog steeds werkt het niet op mijn Samsung A52.
Ik krijg timeout en andersoortige meldingen maar mijn ziektekosten declaraties gaan nu per post.
Wekom in de digitale wereld of een bedrijf is gehackt of met ddos belaagd, of gewoon de ov-chip app die al maanden niet werkt, nu dus een strategisch programma DIGD dat ook niet werkt.
Ik stel voor de postbode weer in ere te herstellen.
We zijn inmiddels in 2021 einde van het jaar en nog steeds werkt het niet op mijn Samsung A52.
Ik krijg timeout en andersoortige meldingen maar mijn ziektekosten declaraties gaan nu per post.
Wekom in de digitale wereld of een bedrijf is gehackt of met ddos belaagd, of gewoon de ov-chip app die al maanden niet werkt, nu dus een strategisch programma DIGD dat ook niet werkt.
Ik had de laatste tijd ook consequent (instant) timeouts of andere errors. Ik heb Android 9. Ik heb zojuist maar eens alle data en cache van de Digid app weggegooit. Moet je wel de hele authenticatie een keer opnieuw doen, maar nu werkte ie wel.
Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.
Wat wil je precies met dit topic? Is dit bedoeld als tip aan de redactie?ArthurLeo schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:53:
Ik zie in forums dat in 2020 DIGD met Android 11 niet werkt.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ik heb de opvolger, de A52s en daarop werkt het primaArthurLeo schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:53:
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
DigiD werkt prima op Android 10 en 11. Dat het niet goed op jóuw toestel werkt, ligt niet aan Android.
Wat moet de redactie van Tweakers met het probleem dat jouw telefoon niet met de DigiD app kan omgaan?ArthurLeo schreef op woensdag 10 november 2021 @ 11:47:
Voor een zo snel mogelijke reactie: vermeld de url van het artikel waar het om gaat en mention de auteur met eerst een @ en dan de username. Je vindt deze door op zijn/haar naam bovenaan het artikel te klikken. Op de profielpagina zie je vervolgens een link 'Gebruikersprofiel van username', waar 'username' de nickname van de auteur is.
Ik lees de vraag van topicstarter ArthurLeo en denk 'Da's vast een oudere medemens'. En inderdaad, hij is van 1947.
Stom hè, dat mijn aanname juist was.
Stom hè, dat mijn aanname juist was.
oneplus 6T met android 11. geen enkel probleem.
probeer een ander toestel inderdaad.
probeer een ander toestel inderdaad.
Pagina: 1