Business account claimen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DHW123123
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23-06 13:21
Mijn vraag
We hebben al heel lang in ons bedrijfs Facebookprofiel een eigenaar zitten die we niet kunnen achterhalen, waardoor mogelijkheden zoals shopping koppelen en een andere eigenaar toevoegen niet mogelijk is. Op geen enkele manier kunnen we achterhalen hoe we de pagina terug in eigen bezit krijgen (enkelen van ons team zijn wel redacteur of beheerder).

Relevante software en hardware die ik gebruik
nvt

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Facebook is al gecontact en zij kregen het ook niet opgelost en reageren nu niet meer. Officiële paginaclaim bij FB is al ingediend, maar ook hier krijgen we geen reactie op terug.

Iemand die ons hierbij kan helpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:32
Heb je een paginaclaim ingediend waarbij je ook officiële documenten van het bedrijf naar Facebook moest sturen? Dit zou de juiste route moeten zijn. Dit kan alleen wel heel erg lang duren inderdaad.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DHW123123
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 23-06 13:21
@geert_s Ja dit hebben we gedaan, maar nooit reactie op gekregen. Op dit moment kunnen we ook geen contact meer krijgen met de persoon die dit zou regelen en kunnen we nergens anders een contactmogelijkheid vinden om het opnieuw te doen. Heb je tips hiervoor wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert_s
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:32
Enige wat ik nog kan bedenken is dat je via https://business.facebook.com/support/ of https://www.facebook.com/support/ de ticket opzoekt en kijkt of je daar nog opties hebt. Meestal kun je nog aanvullende comments plaatsen of bezwaar indienen als de ticket gesloten is. Bij een nieuwe actie van jou zal Facebook ook opnieuw naar de ticket moeten kijken.

Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19