Ik krijg al een aantal dagen meerdere keren per dag de melding dat er iemand probeert in te loggen in mijn account.
Ik gebruik een tweestaps verificatie, sms verificatie en de Outlook authenticator.
Vanochtend werd mij gevraag via de Outlook authenticator het juiste getal te selecteren voor toegang.
Ik zat op dat moment niet in mijn mail, dus heb de toegang geweigerd.
Toch zit het mij niet lekker.
Ik heb contact opgenomen met Outlook en hun gaven aan zolang mijn tweestaps verificatie en authenticator en sms verificatie aan staan dat ik mij geen zorgen hoeft te maken.
Wachtwoord heb ik ook al aangepast.
Als ik kijk bij 'recente activiteiten' dan zie ik bij verschillende activiteiten een lang IP adres, dat wijkt ver af van mijn eigen IP adres.
Type: De synchronisatie is mislukt
Protocol: IMAP
Dit gebeurd blijkbaar al vanaf 24-10-2021
Locatie bij benadering: Niet beschikbaar
Bij 1 locatie bij benadering staat India, dan gaan bij mij al de alarmbellen af.
Hebben jullie dit ook al eens gehad? en wat kan ik nog meer doen?
Ik gebruik een tweestaps verificatie, sms verificatie en de Outlook authenticator.
Vanochtend werd mij gevraag via de Outlook authenticator het juiste getal te selecteren voor toegang.
Ik zat op dat moment niet in mijn mail, dus heb de toegang geweigerd.
Toch zit het mij niet lekker.
Ik heb contact opgenomen met Outlook en hun gaven aan zolang mijn tweestaps verificatie en authenticator en sms verificatie aan staan dat ik mij geen zorgen hoeft te maken.
Wachtwoord heb ik ook al aangepast.
Als ik kijk bij 'recente activiteiten' dan zie ik bij verschillende activiteiten een lang IP adres, dat wijkt ver af van mijn eigen IP adres.
Type: De synchronisatie is mislukt
Protocol: IMAP
Dit gebeurd blijkbaar al vanaf 24-10-2021
Locatie bij benadering: Niet beschikbaar
Bij 1 locatie bij benadering staat India, dan gaan bij mij al de alarmbellen af.
Hebben jullie dit ook al eens gehad? en wat kan ik nog meer doen?