Toon posts:

Au...; dat doet zeer...!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Au... ;
dat doet zeer :'( :'( !!

Zit ik -in SG - te reply'en op een topic dat gaat over de vraag hoe oud de tweaker dan wel niet is :? en dat het 'leuk zou zijn' een foto te maken van de oudste en jongste Tweaker, komt er weer zo'n ZSM'etje* voorbij die meent de hele handel te moeten verhuizen naar Het Forum waarop ik geen toegang heb... :(

Dat doet best pijn als je net voor je -zoveelste- comming out staat.... :( :(

* Zelfingenomen Slaafs Modje

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

sorry ik heb gevraagt of die verplaatst mocht worden

Lekker zijn is een gave :)

• HariZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 23:02
Hihi... :) Dan heb ik dus weer een HK-post erbij... :P Lollig hoor, al die posts terwijl je er nie in mag... :D

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Ik hoorde laatst nog van een modje dat ze nu nog over me lullen in de hk af en toe.

• HariZ
Op dinsdag 21 augustus 2001 09:01 schreef lordspacie het volgende:
Ik hoorde laatst nog van een modje dat ze nu nog over me lullen in de hk af en toe.
Dan kunnen ze dat toch ook in SG doen? Je bent in ieder geval een heel bekende tweaker (verbaast me dat je niet meer in HK mag trouwens, wist ik nog nie). Mij kennen ze misschien alleen van het "Ik wil haar wel bellen maar..." topic... :) En van het gezellig tikkertje spelen enzo... maar ik heb nu ook niet echt zo iets van: Ik moet en zal en wil weer in HK... zoals ik al eerder zei: Nu heb ik weer wat meer vrije tijd (meen ik echt)... :)

edit:

toevoeging:
Ik kreeg eergisteren van Grrrrrene ook een icq-authorization request, maar ik heb geen idee waarom...

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Op dinsdag 21 augustus 2001 09:08 schreef HariZ het volgende:

[..]

Dan kunnen ze dat toch ook in SG doen? Je bent in ieder geval een heel bekende tweaker (verbaast me dat je niet meer in HK mag trouwens, wist ik nog nie). Mij kennen ze misschien alleen van het "Ik wil haar wel bellen maar..." topic... :) En van het gezellig tikkertje spelen enzo... maar ik heb nu ook niet echt zo iets van: Ik moet en zal en wil weer in HK... zoals ik al eerder zei: Nu heb ik weer wat meer vrije tijd (meen ik echt)... :)
Nah lijkt me wel weer leuk om weer in de hk te kunnen. Maar ja komt ms ooit nog wel weer is. Ik ben me nu een stuk meer aan het gedragen en het nivo van sg een beetje op te krikken. Met alles wat niet in de sg hoort aan tegeven in sg enzo.
En op zich vind ik het wel cool dat ik nu meer tijd voor andere zaken heb. En idd dat topic kan ik me ook nog wel herinneren.

edit:

toevoeging:
Ik kreeg eergisteren van Grrrrrene ook een icq-authorization request, maar ik heb geen idee waarom...

Altijd geven. kan Alleen maar in je voordeel zijn.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Eh, tja -> :X.

Ik denk dat het topic door mij is verplaatst, en denk dat het ook wel duidelijk is waarom het topic naar HK is verplaatst. Ten eerste was het een opsomming /en die gaan in de meeste gevallen per definitie naar De Huiskamer. Ten tweede ging het topic ook al redelijk off -topic, niet erg... maar een reden te meer om het topic van [SG] naar [HK] te moven...
tja, het is jammer als je daar dan nog niet in kunt cq. mag.

Zie voor meer informatie ook: [topic=172463/1/50]
Op het moment worden wij bedolven onder mailtjes van mensen die een Huiskamer-topic buiten de Huiskamer hebben geplaatst omdat ze de HK nog niet inkunnen.
Vervolgens wordt datzelfde topic door mij of een van mijn oplettende collega's naar de HK verplaatst, waardoor de starter hem niet meer kan zien en aan ons vraagt of we geen uitzondering kunnen maken.
Het antwoord is nee.
We hebben duidelijke regels, de FAQ is sinds kort weer helemaal up-to-date dankzij IceStorm, en je had dus kunnen weten dat wij erg alert zijn op HK-topics.
Helaas pindakaas dus, als het bovenstaande bij jou gebeurd is, zul je geduld moeten hebben tot je de HK daadwerkelijk inmag.

• HariZ
Op dinsdag 21 augustus 2001 09:13 schreef lordspacie het volgende:

[..]
Nah lijkt me wel weer leuk om weer in de hk te kunnen. Maar ja komt ms ooit nog wel weer is. Ik ben me nu een stuk meer aan het gedragen en het nivo van sg een beetje op te krikken. Met alles wat niet in de sg hoort aan tegeven in sg enzo.
En op zich vind ik het wel cool dat ik nu meer tijd voor andere zaken heb. En idd dat topic kan ik me ook nog wel herinneren.
Op zich wel, maar ik heb niet meer de behoefte. Als ik onzin wil uitkramen, doe ik dat wel vrienden ofzo, die zijn het wel van me gewend... :) Volgens mij doe ik nu ongeveer hetzelfde als jou... Ook dingen aangeven die hier niet horen en het niveau eindelijk eens wat opkrikken van SG (niet met de bedoeling zo snel mogelijk weer HK-toegang te krijgen).
Altijd geven. kan Alleen maar in je voordeel zijn.
Ja, heb ik ook gedaan. Kreeg ook wel direct authorization trug, maar verder niet mee gepraat. En dan ga je je afvragen: "Waarom"?

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Op dinsdag 21 augustus 2001 09:19 schreef HariZ het volgende:

[..]

Op zich wel, maar ik heb niet meer de behoefte. Als ik onzin wil uitkramen, doe ik dat wel vrienden ofzo, die zijn het wel van me gewend... :) Volgens mij doe ik nu ongeveer hetzelfde als jou... Ook dingen aangeven die hier niet horen en het niveau eindelijk eens wat opkrikken van SG (niet met de bedoeling zo snel mogelijk weer HK-toegang te krijgen).
ik ook niet met die bedoeling. ALs ik onzin wil ga ik wel naar fwf. btw kom ik ook nooit meer de laatste tijd.
[..]

Ja, heb ik ook gedaan. Kreeg ook wel direct authorization trug, maar verder niet mee gepraat. En dan ga je je afvragen: "Waarom"?
Heel simpel hij vond ze lijst niet groot genoeg dus ging het aan iedereen vragen :?

• Bulldog
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 09:13 schreef lordspacie het volgende:
Nah lijkt me wel weer leuk om weer in de hk te kunnen.
Hmmz, tja. Kan het mij wel ergens voorstellen dat je er zo af-en-toe wel eens even rond zou willen kijken maar vergeet niet dat [SG /HK /ed.] echt *extra* forums zijn. Maw. het zijn niet forums waarvoor je hier op Gathering of Tweakers speciaal moet komen, wij zouden graag willen zien dat de bezoeker meer voor de tech. forums komt (daar is got voor, daar ben je tweaker voor..) en dat je [SG /HK /ed.] echt als een heeeel klein (soms leuk..) extraatje ziet.. maar dus niet als doel opzich (het zou iets moeten zijn wat je absoluut niet zou missen als je geen toegang zou hebben).
Met alles wat niet in de sg hoort aan tegeven in sg enzo.
Je bedoelt dat je dat in [forum=26] (aka [SU] aangeeft.

Hierbij zeg ik ook..... [SU] moet ook geen! doel opzich worden.
Rich je meer op de tech. forums met (nuttige!) tech. postings.
[SU] is net als SG /HK /ed. *extra* 0> bij -zaak (geen doel!).
edit:

toevoeging:

Lordspacie: Altijd geven. kan Alleen maar in je voordeel zijn.
Sorry, volgens mij slaat dit heeeeleemaaaaal nergens op :+ :o :z :D :7 ;) :).

Edit1: Verplaatst naar [forum=15] :).

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 augustus 2001 08:59 schreef lordspacie het volgende:
sorry ik heb gevraagt of die verplaatst mocht worden
Ach LordSpecie toch;
uitgerekend jij.... :'( !!;

Nou ja ; kan veel van je hebben momenteel zoals je weet 'so I forgif you' maar mijn comming-out wat betreft leeftijd dan... :? ?

Nog maar ff uitstellen ... :? :) ???

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Op dinsdag 21 augustus 2001 09:30 schreef koekoeksjong het volgende:

[..]

Ach LordSpecie toch;
uitgerekend jij.... :'( !!;

Nou ja ; kan veel van je hebben momenteel zoals je weet 'so I forgif you' maar mijn comming-out wat betreft leeftijd dan... :? ?

Nog maar ff uitstellen ... :? :) ???
Ik snap er geen reet van wat je hier allemaal zegt behalve dat je me vergeeft en dat je het jammer vind dat ik het gedaan heb.

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Op dinsdag 21 augustus 2001 09:30 schreef Bulldog het volgende:

[..]

Hmmz, tja. Kan het mij wel ergens voorstellen dat je er zo af-en-toe wel eens even rond zou willen kijken maar vergeet niet dat [SG /HK /ed.] echt *extra* forums zijn. Maw. het zijn niet forums waarvoor je hier op Gathering of Tweakers speciaal moet komen, wij zouden graag willen zien dat de bezoeker meer voor de tech. forums komt (daar is got voor, daar ben je tweaker voor..) en dat je [SG /HK /ed.] echt als een heeeel klein (soms leuk..) extraatje ziet.. maar dus niet als doel opzich (het zou iets moeten zijn wat je absoluut niet zou missen als je geen toegang zou hebben).
ja dat is het ook niet weet niet of jullie kunnen zien waar een user is maar ik check vaak nog wel wos en sa en ha en noem maar op van de tech forums maar ga niet over dubbel op reageren.vandaar dat hetlijkt dat ik enkelt in sg zit
[..]

Je bedoelt dat je dat in [forum=26] (aka [SU] aangeeft.
spelfout sorry
Hierbij zeg ik ook..... [SU] moet ook geen! doel opzich worden.
Rich je meer op de tech. forums met (nuttige!) tech. postings.
[SU] is net als SG /HK /ed. *extra* 0> bij -zaak (geen doel!).
[..]

heel simpel je word er niet benadeelt door en als hij jouw op je lijst heb staan en jij hem dan kan je ms door een beetje te gaan praten. Dingen vragen aan hem en niet op het forum waardoor je er ms beter van word.Kan iig niet in je nadeel werken

• Bulldog
  • Niet online
Ok, ok.... zou ik je iig. nog wel willen vragen of je zou kunnen proberen 'normaal* te quoten.. leest nogal mooizaam en in sommige gevallen nogal verwarrend. Dank je ;).

• HariZ
Op dinsdag 21 augustus 2001 09:30 schreef Bulldog het volgende:
[..]

:) Ik snap dus ook niet waarom ik die request kreeg... ach... laat ook maar zitten... :)

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 09:08 schreef HariZ het volgende:

[..]

edit:

toevoeging:
Euh, tja... Ik had je idd om authorization gevraagd, weet alleen achteraf (je reageerde pas _uren_ later, de volgende dag zelfs geloof ik) niet meer waarom ik wilde spreken :D

Zal wel niet belangrijk geweest zijn :P

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Thrillseeka

Thrillseeka

Let love rule

Op dinsdag 21 augustus 2001 12:34 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Euh, tja... Ik had je idd om authorization gevraagd, weet alleen achteraf (je reageerde pas _uren_ later, de volgende dag zelfs geloof ik) niet meer waarom ik wilde spreken :D

Zal wel niet belangrijk geweest zijn :P
handig zo een goed geheugen?

btw bulldog sorry zal voortaan normaal quote zijne koninklijke hoogheid.

Pagina: 1