Ik ben overgestapt van Telenet Wigo naar One Up.
Tussen () het gaat inderdaad razend snel.
Maar wat is nu mijn eigenlijk probleem?
SAFESPOT
Ben dus begonnen met het inladen op deze laptop.
En nu heb ik het gevoel dat er van alles is gewijzigd.
Concrete voorbeelden:
Advanced IP Scanner ziet enkel nog men modem, deze laptop en mijn smartphone.
Ik heb 5 Siemens LOGO! BA8 in gebruik. Alsook 2 switchen Layer 2, een pc voor internet tv, een BlueRay, Homecenter en men tv. Men desktop
Vanop de laptop kan en kon ik deze LOGO's niet benaderen met Chrome. Wel met Edge. Ook goed, daar niet van.
Maar nu, met een poging om Safespot van Telenet te willen installeren is blijkbaar nu alles om zeep.
Internet is geen probleem. Maar waar is mijn INTERN netwerk gebleven?
Met de desktop heb deze problemen helemaal niet.
Telenet helpdesk geeft geen soelaas.
In de lijst met app's vroeger programs, vind ik niets terug. Dus is er ergens direct in het register geschreven.
Heeft iemand enig idee waar ik zou moeten gaan zoeken om alles terug naar het oude te krijgen?
Tussen () het gaat inderdaad razend snel.
Maar wat is nu mijn eigenlijk probleem?
SAFESPOT
Ben dus begonnen met het inladen op deze laptop.
En nu heb ik het gevoel dat er van alles is gewijzigd.
Concrete voorbeelden:
Advanced IP Scanner ziet enkel nog men modem, deze laptop en mijn smartphone.
Ik heb 5 Siemens LOGO! BA8 in gebruik. Alsook 2 switchen Layer 2, een pc voor internet tv, een BlueRay, Homecenter en men tv. Men desktop
Vanop de laptop kan en kon ik deze LOGO's niet benaderen met Chrome. Wel met Edge. Ook goed, daar niet van.
Maar nu, met een poging om Safespot van Telenet te willen installeren is blijkbaar nu alles om zeep.
Internet is geen probleem. Maar waar is mijn INTERN netwerk gebleven?
Met de desktop heb deze problemen helemaal niet.
Telenet helpdesk geeft geen soelaas.
In de lijst met app's vroeger programs, vind ik niets terug. Dus is er ergens direct in het register geschreven.
Heeft iemand enig idee waar ik zou moeten gaan zoeken om alles terug naar het oude te krijgen?