Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
Geen reacties dus doet er niet meer toe.

[ Voor 83% gewijzigd door evilution op 13-11-2021 06:37 ]

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Alle reacties

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:54

remco_k

een cassettebandje was genoeg

4 minuten verlopen, in hoeveel tijd?

Alles kan stuk.

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
.

[ Voor 84% gewijzigd door evilution op 13-11-2021 06:35 ]

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Verwijderd

Zet er voor de gein eens een goedkope digitale hema wekker naast. Als ze dezelfde afwijking hebben, dan synchroniseren ze de tijd op de puls van het stroomnetwerk.

https://eenvandaag.avrotr...itale-klok-te-snel-lopen/

• _NvS_
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09:41
Zit met een goedkope wekker hier met hetzelfde probleem, ik vermoed dat de omvormer van de zonnepanelen er voor iets tussen zit.
Waar ik even benieuwd naar ben, die lamp waar je op spreekt is een “smart” lamp. Zit die middels een adapter aangesloten?
Ik hoop nl middels een wekker met (5 volt) adapter mijn probleem simpel op te lossen.

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Topicstarter
.

[ Voor 99% gewijzigd door evilution op 13-11-2021 06:35 ]

Pagina: 1