Xstra Digital Storage

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shirenzo
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-08 17:29
Ik ben aan het kijken naar moederborden voor een 2066 en uiteraard kom ik daar wel uit.
MAAR! als je een 2066 socket filterd in de pricewatch staan er belachelijke prijzen (Spot goedkoop) voor verschillende types.

De prijzen komen van Xstra Digital Storage, is er een manier om dit er uit te filteren of kan tweakers dit oplossen?

Valse gegevens opsturen voor moederborden van 2000 euro voor paar honderd piek is belachelijk maar maakt het zoeken ook super irritant.

Hoor graag of hier in tweakers een oplossing is.

Beste antwoord (via Shirenzo op 09-11-2021 19:31)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:15
Als ik Xstra Digital Storage wegfilter in de 2066 moederborden, dan werkt dat helemaal prima hier.

[ Voor 45% gewijzigd door Hahn op 09-11-2021 19:29 ]

The devil is in the details.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
De Winkels-filter op 'Geen' zetten (staat standaard op 'Wel' en is dan groen) en de winkel die je wilt uitsluiten aanvinken:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZpYJOlzBlGCCwSi-psw1gwmneQM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qw191X4PhRsb8ZwD6dcrnJG0.png?f=user_large

Alternatief is om de onjuiste prijzen te melden via de 'Onjuiste prijs melden'-link als je over de prijs hovert:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bUTonOuRt9iTjaCjYZx4puhk_Ys=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vOKSUxPOmibHwLsaqdwU5qhD.png?f=user_large

[ Voor 32% gewijzigd door Hahn op 09-11-2021 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shirenzo
heb ik al geprobeerd, dit veranderd de prijzen niet in correcte prijzen. omdat ze bij elke item goedkoopste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Shirenzo schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:21:
heb ik al geprobeerd, dit veranderd de prijzen niet in correcte prijzen. omdat ze bij elke item goedkoopste zijn.
Wat heb je geprobeerd? Onjuiste prijs melden? Dat geeft alleen een signaal naar Tweakers, en zal niet per direct de prijzen fixen. Daar moet eerst iemand van Tweakers naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shirenzo
filter toe te passen, dat veranderd niet naar een correcte lijst.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
Als ik Xstra Digital Storage wegfilter in de 2066 moederborden, dan werkt dat helemaal prima hier.

[ Voor 45% gewijzigd door Hahn op 09-11-2021 19:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:28

br00ky

Moderator Harde Waren
Schopje naar PW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shirenzo
he dat linkje werkt wel dankje Hahn! Blijkbaar deed ik iets verkeerd. dit helpt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• warddekinderen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-08 22:17
Waarom wordt deze webshop überhaupt getoond? Er staan bij verschillende videokaarten MSRP prijzen (of daarbij in de buurt), maar alles is in de webshop out of stock.

Het lijkt alsof deze webshop ons blij wil maken met een dooie mus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joesv
  • Niet online
warddekinderen schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 16:05:
Waarom wordt deze webshop überhaupt getoond? Er staan bij verschillende videokaarten MSRP prijzen (of daarbij in de buurt), maar alles is in de webshop out of stock.

Het lijkt alsof deze webshop ons blij wil maken met een dooie mus.
Als het zo doorgaat hebben we over een maand videokaarten van een euro per stuk :+
Pagina: 1