Verdacht overbieden

Pagina: 1
Acties:
  • 923 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheWanderer95
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 11-03-2024
Mijn ervaring

Ik zat vandaag wat op marktplaats te struinen voor een bepaald ding, ik had hierbij op iets geboden waar al heel lang niet meer op geboden was om te kijken of ik het nog kon overbieden. Vlak na dat ik dit bod heb uitgebracht wordt ik overboden door iemand anders. Het lijkt me heel verdacht dat er al weken niet geboden is en dan breng ik een bod uit en binnen de kortste tijd bied iemand anders ook.

Mijn vraag
Zal dit toeval zijn of heeft iemand gewoon even z'n vriend gevraagd mij te over bieden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:10

Rmg

Kan maar Marktplaats gooit een advertentie omhoog in de zoekresultaten als er een nieuwe bieding is, daarom beter ook gewoon een berichtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjtienuh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 22:06
Dit kan toeval zijn, het kan ook een vriend/vriendin zijn van de aanbieder. Dit is niet fair maar je kan er weinig aan doen, zoek desnoods contact met de aanbieder en kijk of je er zonder openbaar te bieden uit kan komen.

Ik bied al vaak niet meer openbaar vanwege dit gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:'Glazen bol'-vragen als deze zijn niet de bedoeling op Tweakers, gezien je dit (bijna) nooit zeker kan weten zonder het eerst aan de verkoper te vragen.

Gezien ik hier verder geen/weinig discussiewaarde inzie, gaat hier een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.