Vraag

• KoningsGap
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-10 15:44
Ik zoek een?
E-Reader

Wat is je budget?
Rond de 100 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
E-Reader zal kado worden gegeven aan (schoon)moeder. Schoonmoeder woont in Oostenrijk en is niet niet super techsavvy dus ik zal niet vaak zelf kunnen helpen mocht het niet lukken om boeken te uploaden enzovoorts

Wat heb je zelf al gevonden?
Kindle (2019), nadeel lijkt een beetje de beperkte bestandsformaten. Kobo Nia, nadeel hier lijkt dat er voor een klein beetje extra iets meer E-Reader gekregen kan worden. Kobo Aura Edition 2, nu 119,99 bij Bol.com. Tikkeltje boven budget maar als deze echt (ruim) beter is dan bijvoorbeeld de Kobo Nia wil ik hem overwegen.

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:50
Het belangrijkste is de taal waar je schoonmoeder in leest en hoe ze aan de eboeken komt, en of ze leent bij de bibliotheek.

ePub is het meest gangbare formaat in Europa, dus dan zou ik toch echt een ereader pakken die dat ondersteunt als ze boeken bij de bibliotheek wil lenen, en dan een ereader type wat de lokale bibliotheek ook kent.,
Wanneer ze alles koopt want dan heeft de Amazon bookstore heel veel meer keuze in Engelse taal boeken bijvoorbeeld, Nederlands is om het even, Duits weet ik niet welke boekwinkel de beste keuze heeft.
Stel dat ze veel in het Duits leest is een ereader die door haar favoriete winkel ondersteunt wordt wel aan te raden.
En koop lokaal iets voor support of garantie?