Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-05 14:30
Ik zoek een?
Draadloze koptelefoon met Noise canceling en Microfoon..

Wat is je budget?
Max 500.-.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil het uiteraard gaan gebruiken om muziek te luisteren en films te kijken,
Ik ga hem gebruiken voornamelijk op mijn Laptop/Ipad en misschien ook voor Playstation 5

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb 3 voorkeuren.
- Sony WH-1000XM4 Zwart
-Bose QuietComfort 45 Zwart
- Apple AirPods Max Space Gray.

Graag hoor ik of mensen hier ervaring mee hebben.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Beste antwoord (via sten123 op 15-11-2021 15:33)

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-05 18:04

HenkS

Da_king alias HenkS

Hi
Waar je echt even goed naar moet kijken of zo'n koptelefoon wel op je ps5 werkt. Veel doen dat niet. Bluetooth heeft teveel vertraging of ps5 ondersteund deze koptelefoons niet. Dus even goed uitzoeken.

Op YouTube staan veel vergelijkingen en onderzoeken tussen deze merken. Ben laatst ook opzoek gegaan. Denk dat de Sony de beste is als ik zo naar alle reviews kijk.

Zelf heb ik overigens besloten om voor een wireless te gaan zonder noice cancelling omdat noice cancelling altijd wel iets afdoet aan het geluid en de overear closed headphones heel goed zijn ga ik zelf voor een andere oplossing. Want noise cancelling is in mijn optiek vooral interessant voor in het OV of vliegtuig

Maar als het tussen bovenstaande drie haar zou ik voor de Sony gaan. Zoek wel ff uit of die ook op de PS werkt
En misschien even black Friday afwachten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door HenkS op 09-11-2021 13:26 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-05 18:04

HenkS

Da_king alias HenkS

Hi
Waar je echt even goed naar moet kijken of zo'n koptelefoon wel op je ps5 werkt. Veel doen dat niet. Bluetooth heeft teveel vertraging of ps5 ondersteund deze koptelefoons niet. Dus even goed uitzoeken.

Op YouTube staan veel vergelijkingen en onderzoeken tussen deze merken. Ben laatst ook opzoek gegaan. Denk dat de Sony de beste is als ik zo naar alle reviews kijk.

Zelf heb ik overigens besloten om voor een wireless te gaan zonder noice cancelling omdat noice cancelling altijd wel iets afdoet aan het geluid en de overear closed headphones heel goed zijn ga ik zelf voor een andere oplossing. Want noise cancelling is in mijn optiek vooral interessant voor in het OV of vliegtuig

Maar als het tussen bovenstaande drie haar zou ik voor de Sony gaan. Zoek wel ff uit of die ook op de PS werkt
En misschien even black Friday afwachten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door HenkS op 09-11-2021 13:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daxtalion
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 03:36
Best nagaan hoe sterk de lag is op de Sony.
'k Heb de Sony WH-1000 XM2 en de lag bia bluetooth is zeker zichtbaar.
In een film (via de computer op de televisie) beweegt de mond sneller dan dat er geluid uit komt.
Vind ik heel vermoeiend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-05 20:23
Check ook even in hoeverre ze multipoint verbinding ondersteunen, mocht je bv willen dat de koptelefoon direct naar je telefoon switcht als je gebeld wordt oid. Sony ondersteunt dat volgens mij nog steeds niet fatsoenlijk, althans tot en met de XM3 maar volgens mij ook de 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DBC87
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03-11-2024
Ik heb goede ervaringen met de JBL club one, deze gebruik ik bijna dagelijks. Misschien is dit een mooi alternatief om naar te kijken.
Ik gebruik hem in combinatie met mijn NUC pc, tv en telefoon tegelijk.

Als ik iets aan het kijken ben en ik wordt gebeld, dan schakelt hij het op pauze en kan ik opnemen. Na het gesprek kan ik het met één druk weer verder laten afspelen. Dit is op zowel tv als pc, hoe dat is met een ps5 weet ik niet.
Ik ervaar geen vertraging in beeld en geluid.

De noice canceling is prima, maar alleen tijdens content of met omgevingsgeluiden. Als ik hem thuis draag zet ik het uit, als ik hem draag in het openbaar, dan is de ACN wel heel fijn.

Ik heb toen ook gekeken naar de Sony die jij hier aanschrijft, alleen vond ik het geluid van de JBL meer naar mijn smaak. De JBL is wel iets zwaarder, maar ik vond de bouwkwaliteit wel iets beter aanvoelen. De Sony zit wel minder merkbaarder op je hoofd. Uiteindelijk gekozen voor de JBL, want die was ietsjes goedkoper :D en tot vandaag geen spijt!