Nieuwbouw aanbod

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haagsepracht
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-04 11:15

haagsepracht

One Man, Half Machine.

Topicstarter
Beste mede-tweakers,

Hebben jullie wellicht zicht op websites of diensten die inzicht kunnen geven in nieuwbouw dat op dit moment of in de nabije toekomst te koop is/komt?

Nu kom ik er vaak pas te laat achter dat nieuwbouw in de verkoop is/gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 19JM81
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-04 08:11
Heel herkenbaar, wat ik meestal doe is een Google zoekopdracht ‘plaatsnaam + nieuwbouw’ en dan bij tools in Google met de periode filter zoeken. Dan krijg je vaak nieuwe websites te zien voor nieuwbouw projecten. En je hebt nog deze website: https://www.nieuwbouw-nederland.nl/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Hier komt het toch vaak neer op:
  • Lokale kranten;
  • Lokale aannemers / bouwbedrijven contacteren;
  • Regelmatig contact opnemen met de gemeente over eventuele nieuwbouwprojecten / bouwgrond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haagsepracht

haagsepracht

One Man, Half Machine.

Topicstarter
Ja de website Nieuwbouw Nederland heb ik ik gevonden idd en daar ben ik ook op ingeschreven. Maar het zou fijn zijn om een totaal overzicht te hebben. We weten nog niet zo goed waar we willen wonen straks. Zodoende hebben houden we alle opties nog open. Dank voor de berichten! Contact opnemen met specifieke bouwbedrijven is een goed idee, alleen zij zijn wel vaak gefocust op een specifiek gebied is mijn aanname.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:09
https://www.funda.nl/nieuwbouw/heel-nederland/

Voor de rest wat @dewil1990 zegt.

Er is geen compleet overzicht, aangezien je met verschillende projectaannemers/gemeentes etc. zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ConQuestador
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:27
Ik hou het ook wat losjes in de gaten, en merkte ook dat ik veel projecten gevonden heb die allemaal al verkocht zijn.

Inmiddels weet ik wel dat je die projecten vooral kan vinden op de websites van de gemeente. Bij alle gemeentes waar ik tot nu toe gezien heb, hebben ze een pagina waar ze lopende en toekomstige projecten / kavels tonen, al dan niet met een link naar een speciale website.

Panasonic 12J T-CAP | Atlantic Explorer 270L | 4 x MHI SRK24ZS-WF + SRF35ZS-W | 12.000 Wp Enphase | Home Assistant, Heishamon, Mhi-ctrl | Alfa Romeo Giulia Veloce

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Per regio zijn er soms wel verzamelsites. Die vind je dan hopelijk met 19JM81's suggestie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aomi
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 26-04 17:30
Als je in een specifieke regio zoekt dan kun je eens contact opnemen met een (groot) makelaarskantoor in die regio? Vaak weten zij eerder van het bestaan van nieuwbouwprojecten af dan anderen.

In onze regio spelen zij ook vaak een rol bij de bepaling wat voor soort woningen er bij een project moeten komen. Oftewel zij worden er al in een vroeg stadium bij betrokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-04 12:46
Ik kwam laatst deze site tegen: https://www.zelfbouwinned...vel-locatie-woning-zoeken

Daar staan ook allerlei kavels/bouwprojecten op te koop. Misschien heb je daar nog iets aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keeperson
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:36
Ik heb heel veel geluk gehad dat een CPO-project vlakbij mijn geboortegrond nog kavels overhad en ze dat via social media aangekondigd hebben. Daarnaast kun je vaak via de website van de gemeente opzoeken (of even bellen) welke nieuwbouwprojecten eraan gaan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• haagsepracht

haagsepracht

One Man, Half Machine.

Topicstarter
Dank voor de reacties. Hier kunnen we mee aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-04 15:07
afhankelijk hoe specifiek je de omgeving wil, dan kan je ook de gemeentelijke bekendmakingen bekijken voor bouwvergunningen
Pagina: 1