Black Friday deals 2021

Pagina: 1
Acties:
  • 5.229 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Afbeeldingslocatie: https://www.hunkemoller.nl/on/demandware.static/-/Library-Sites-hkm-content-global/default/dw8b098bbe/images/Evergreen/Evergreen-Black_Friday/28409_BlackFriday_B1_M_NL.jpg
Black Friday (Nederlands: zwarte vrijdag) is ontstaan in Verenigde Staten en valt de dag na Thanksgiving Day, dat wordt gevierd op de vierde donderdag in november. Op vrijdag hebben de meeste werknemers in de Verenigde Staten vrijaf.

Drukte bij Walmart.
Black Friday wordt beschouwd als het begin van het seizoen voor kerstaankopen. Er wordt met hoge kortingen geadverteerd om klanten te lokken. Heel wat winkels gaan al vroeg in de ochtend open en klanten staan vaak uren in de rij tot de winkels open gaan.
(bron: Wikipedia)

Black Friday valt dit jaar op vrijdag 26 november. Post hier de beste deals die je tegenkomt.

Amazon heeft al de kick-off gedaan @ http://www.amazon.nl/blackfriday

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jolly_Jumper
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01:17
CyberMania schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 06:38:
Black Friday valt dit jaar op donderdag 25 november.
Black Thursday?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JJ16v
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-05 07:57
*knip*

[ Voor 84% gewijzigd door Yorinn op 09-11-2021 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-07 00:34
De vraag is altijd natuurlijk wat nou de echte koopjes zijn en door welke `aanbiedingen' de klant gefopt wordt.
Een echte Black Friday aanbieding zoals in Amerika heb ik in Nederland geloof ik nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ex Nunc
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Ex Nunc

Concedo nulli

ruftman schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:22:
De vraag is altijd natuurlijk wat nou de echte koopjes zijn en door welke `aanbiedingen' de klant gefopt wordt.
Een echte Black Friday aanbieding zoals in Amerika heb ik in Nederland geloof ik nog nooit gezien.
Ik weet niet precies wat jij daarmee bedoelt, maar ik heb met Black Friday in 2018 een Intel 760P 512GB gekocht voor € 79. Een prijs die daarna nooit meer is voorgekomen en toen bijna 40% korting was. Vind ik een prima deal iig.

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-07 16:11

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ex Nunc schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:31:
[...]

Ik weet niet precies wat jij daarmee bedoelt, maar ik heb met Black Friday in 2018 een Intel 760P 512GB gekocht voor € 79. Een prijs die daarna nooit meer is voorgekomen en toen bijna 40% korting was. Vind ik een prima deal iig.
Er zullen best mooie uitzonderingen zijn met goede aanbiedingen, maar vergeet niet dat Tweakers is gaan monitoren wat de prijzen van producten deden voor black friday om er achter te komen dat de aanbiedingen niet scherp waren. Consumentenbond heeft er wel eens voor gewaarschuwd.

Het is een marketingstunt die vaak ook echt niets oplevert. Dat betekent niet dat je geen mooie deals kunt vinden overigens! Ze zitten er wel tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:08
Misschien handig om ook Singles Day (11/11) deals hier te bundelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:38
*knip*

[ Voor 92% gewijzigd door Yorinn op 09-11-2021 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

HallonRubus schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 08:52:
Misschien handig om ook Singles Day (11/11) deals hier te bundelen?
Daar hebben we Singles' Day 2021 (11 november) voor. ;)

Modbreak:Ook dit jaar willen we het Black Friday-topic in 'eigen beheer' qua topicstart houden in A&K vanwege problemen in het verleden. Het aanbiedingentopic komt begin volgende week staat nu online via Black Friday / Cyber Monday 2021 (26 & 29 november).

[ Voor 56% gewijzigd door Yorinn op 09-11-2021 15:42 ]

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.