Toon posts:

Dns server voor apache webserver.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een domein op mijn server laten draaien zodat ik ook www.jenaam.internet-madness.nl kan doen.
weet je hoe dit moet en wil je mehelpen?
of weet je een bedrijf waarbij ik een .nl kan krijgen met dns en subdmeins dsn.
voor weining.

liefst wil ik zelf een dns server hebben.
PLEASE help me ne stuur me niet door naar een engels tallige site of een mega grote handleiding (heb bijde al geprobeerd maar snapte de ballen er niet van.)

ik zit op windows systeem.

en voor die ene dotcom dit gaat over dns server en niet over apache!!!!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Waar het ook over gaat... het lijkt mij toch verstandig als je....

Naja, volgens mij staat het antwoord gewoon in de faq!
Zie ook -> [topic=154738/1/50] :).
Wat mag ik allemaal vragen op dit forum?

Veel, maar niet alles. Topics die vragen naar een gratis provider of betaalde provider worden gesloten. Ze zijn niet fijn en in deze FAQ wordt er al over gesproken. Verder heeft dit forum een zoekfunctie. Gebruik het eens en je zult zien dat er vele antwoorden komen op vragen die veel op de jouwe lijken.
Je zoekt dus denk ik iemand /een bedrijf die de DNS server voor je zou willen draaien.

Zie dan ook:
[topic=142800/1/50]
[topic=59013/1/50]
[topic=199936/1/50]
http://gathering.tweakers.net/forum/find

:).

Verwijderd

onder welke windows versie draai je NT ? dan is het simpel...kan je het gewoon met de DNS manager instellen.

Verwijderd

Topicstarter
nee ik wil het zelf gaan doen een eigen dns server!

Verwijderd

Topicstarter
met win 98se

wacht op de komplete final versie van xp

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

DNS 0nder 98? vergeet 't maar...
Hééél misschien easyDNS, maar met de uptime van 98 is zelf DNS draaien sowieso niet verstandig.

Bovendien: ondersteunt jouw registrar wel de mogelijkheid om subs lokaal te delegeren?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Bulldog
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 07:26 schreef narfpower het volgende:
nee ik wil het zelf gaan doen een eigen dns server!
Ooow, in dat geval: [search=zelf dns server] :P :).

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Waarom wil iedereen opeens een eigen DNS draaien en waarom willen ze dat op Windows98 en waarom weten ze niet eens waar ze het over hebben.....

Ga gewoon naar een betaalde hosting provider, daar krijg je uptime garantie en een snelle lijn met betrouwbare DNS servers.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-04 22:06

igmar

ISO20022

liefst wil ik zelf een dns server hebben.
PLEASE help me ne stuur me niet door naar een engels tallige site of een mega grote handleiding (heb bijde al geprobeerd maar snapte de ballen er niet van.)
Waarom begin je er dan aan ? DNS is nou niet echt het simpelste wat er is.

Voor een .nl domein moet je twee DNS server opgeven, dus je moet zowiezo iemand vinden die secondary draait.
Pagina: 1