Weblog RSS Feed update niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozuf
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-10 11:06
Ik heb deze feature geactiveerd op mijn profiel, maar het lijkt al een tijdje niet meer bijgewerkt te worden;
gallery: jozuf

Laatste is van 28-01-2021 op mijn profiel terwijl er in de tussentijd wel wat meer is gepost;
https://gotgeeks.nl/feed/

Ligt dit aan mijn feed of is er wat stuk bij Tweakers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

crisp

Devver

Pixelated

Zo te zien is het ons begin dit jaar enige tijd niet gelukt om de feed te updaten. We hebben een mechanisme dat er dan voor zorgt dat de feed uiteindelijk disabled wordt. Ik heb hem weer aangezet en zo te zien doet hij het nu weer :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jozuf
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-10 11:06
ah top.

draait op mijn server thuis die snachts ook een tukkie doet, dus kan me voorstellen dat afhankelijk wanneer jullie dit draaien, het niet werkt.
Kan ook zijn dat er toen wat downtime was ofzo, soms moet ik wat dingen fixxen (bv laatst nog wat onstabiliteit door slecht RAM).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:41

crisp

Devver

Pixelated

jozuf schreef op woensdag 10 november 2021 @ 09:17:
ah top.

draait op mijn server thuis die snachts ook een tukkie doet, dus kan me voorstellen dat afhankelijk wanneer jullie dit draaien, het niet werkt.
Kan ook zijn dat er toen wat downtime was ofzo, soms moet ik wat dingen fixxen (bv laatst nog wat onstabiliteit door slecht RAM).
We pollen elk uur, en het moet echt wel een paar dagen niet lukken voordat we het uitschakelen ;)

Intentionally left blank