Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:05

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Dit staat sinds kort in de tuin van de achterburen, en lijkt op onze tuin gericht te zijn. 's nachts brand er een rood lampje op dit apparaat. Onze katten lopen nog vrolijk in onze tuin, en vermoed dus niet dat het een anti katten geluidmaker is (zal vast een betere omschrijving voor zijn). Maar wat is het dan wel?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TUoyaHwVJJk5InqNRbeEB69baXM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rMbtjqcAWw2E5foqceavY6qh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jomwf-7HJhxmsTg41kqMfCbaydc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ucTlUYk8iIBR21R9NCuJGpsG.jpg?f=fotoalbum_large

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:21
Link!~

Is inderdaad een kattenverjager :)

EDIT: En als ik het goed zie staat ie op standje Max sterkte (linker knop) en frequentie 3 welke voor katten is (rechter knop)

Blijkbaar zijn de buren niet heel blij met loslopende katten, wat ik mij ook wel voor kan stellen, maar dat is een andere discussie :+

[ Voor 28% gewijzigd door Flapperbol op 08-11-2021 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kattenverjager ja. Als je googled "bewegingsmelder kattenverjarger" komen er een boel vergelijkbare apparaten voorbij in images.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KNed
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:04
Even bij je buren aanbellen en vragen??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:36
Waarschijnlijk last van katten die in het grind schijten.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:59

Standeman

Prutser 1e klasse

Aangezien het antwoord is gegeven en ik weinig heil zie in een vruchtvolle discussie (katten binnen / buiten, poep, etc), sluit ik dit topic.

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.