Ik vraag dit dus voor een vriend van me: Hij was dus geregd op GoT, maar tijdens de crash van april/mei (weet nie meer precies) is al zijn data verloren gegaan, althans niet alles, hij wou dus weer opnieuw reggen op aandringen van mij, maar zijn email adres was al reeds in gebruik, maar de username bestond niet meer
Dus probeerde hij z'n hotmail accountje maar dat werkt tegenwoordig ook nie meer
Dus wou ik ff vragen of jullie die email niet op een of andere manier zouden kunnen 'trashen' zodat hij gewoon weer kan reggen met z'n oude email adres (email adres van provider is natuurlijk niet 1-2-3 te veranderen en brengt natuurlijk weer last met zich mee) , z'n nick was MdKiller , z'n email adres was mdk@planet.nl
Hoi,
Ik begrijp je probleem, ik ga even kijken wat ik voor je /MdKiller kan doen.
Kan heeeel even duren, iemand die ik nodig heb ik _nu even niet online
.
Ik begrijp je probleem, ik ga even kijken wat ik voor je /MdKiller kan doen.
Kan heeeel even duren, iemand die ik nodig heb ik _nu even niet online
en wat als het nou gewoon een user is die jij weg wilt hebben omdat je em IRL kent?
(denk het eigenlijk niet
maar je hebt van die mensen heah?)
(denk het eigenlijk niet
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Voordat we uberhaupt _iets doen controleren /checken we eerst een aantal gegevens.Op dinsdag 21 augustus 2001 15:04 schreef answer_man het volgende:
gewoon een user is die jij weg wilt hebben omdat je em IRL kent?
De kans dat een account wordt verwijderd is minimaal (gebeurt volgens mij echt nooit...). Een account wordt niet vrij -gegeven /gewijzigd voordat we heel zeker weten dat alle gegevens kloppen (we zeker weten dat het de juiste persoon is /betreft).
In dit geval denk ik dat met het mail adres 'mdk@planet.nl' een andere gebruikersnaam is geregistreerd. Er moet alleen nog even nagekeken worden welke username gekoppeld is aan dit mail adres. Dit is iets wat ik niet kan doen, vandaar dat ik ook nog w8
Verwijderd
En als ie onterecht in iemands anders bezit is gekomen dan zijn er echt wel manieren om de account terug te kapen
Verwijderd
thx allemaal!
Ik heb sinds 2 dagen een nieuw email adres op mijn werk
. Ik heb deze kunnen gebruiken om mijn nick opnieuw aan te melden. Daarna heb ik mijn email adres weer gewoon veranderd naar mdk@planet.nl
special thanks to: UBERMAESTRO
mzzl
Ik heb sinds 2 dagen een nieuw email adres op mijn werk
mzzl
Ik ben goedOp woensdag 22 augustus 2001 13:17 schreef mdkiller het volgende:
thx allemaal!
Ik heb sinds 2 dagen een nieuw email adres op mijn werk. Ik heb deze kunnen gebruiken om mijn nick opnieuw aan te melden. Daarna heb ik mijn email adres weer gewoon veranderd naar mdk@planet.nl
mzzl
Verwijderd
Kunt er best makkelijk reggen met een gratis e-mailaccount van een niet-profider.Op dinsdag 21 augustus 2001 04:51 schreef ubermaestro het volgende:
[knip]
probeerde hij z'n hotmail accountje maar dat werkt tegenwoordig ook nie meer![]()
[/knip]
Mijn chello mailbox was nl. naar de ***** toen ik wou reggen, dus moest ik ook wat anders proberen.
hotmail, en moerstaal enzo ging dus niet. Maar een website van www.nameplanet.net wel!
Welke ik presies gebruikte zeg ik niet omdat het dan gelijk geblokkeerd word natuurlijk!
Maar in ieder geval is dat dus een maniertje om meerdere accounts te doen, ook al heb je niet meer e-mailadressen van je profider!
IDD je kan nooit alle gratis providers blocken aangezien je er heel veel hebt die heel veel namen biedt, maar het is wel goed dat got deze niet aanneemt anders krijg je allemaal kloontjesOp woensdag 22 augustus 2001 17:46 schreef Renko het volgende:
[..]
Kunt er best makkelijk reggen met een gratis e-mailaccount van een niet-profider.
Mijn chello mailbox was nl. naar de ***** toen ik wou reggen, dus moest ik ook wat anders proberen.
hotmail, en moerstaal enzo ging dus niet. Maar een website van www.nameplanet.net wel!
Welke ik presies gebruikte zeg ik niet omdat het dan gelijk geblokkeerd word natuurlijk!
Maar in ieder geval is dat dus een maniertje om meerdere accounts te doen, ook al heb je niet meer e-mailadressen van je profider!
Pagina: 1