Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 03-06 16:52
Mijn vraag

Na een herstart van mijn SamSung Note10lite accepteerde de telefoon de juiste pincode niet meer. Ik herstartte de telefoon omdat hij een beetje traag werd en dan wil een herstart vaak helpen

Relevante software en hardware die ik gebruik

nvt

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
  • https://findmymobile.samsung.com/#home vind mijn foon en alle toeters en bellen werken behalve remote unlock
  • Zelfs voor het herstarten is de pincode benodigd, herstarten lukte me dus niet, uiteindelijk wel door de volume-down+powerknop in te drukken, na de herstart werd de juiste code niet geaccepteerd
  • gezocht op het internet, probleem komt zeer vaak voor en lijkt een bug in Android10 volgens sommige, maar ik ziet op Android11, helaas geen werkende oplossing gevonden

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-06 11:04
Je probeert niet je "wachtwoord pincode" in te vullen voor de SIM toevallig? Het is toch maandag, dus even checken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars15356
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 28-03 13:15
hoi pandit

ik heb dit een tijd geleden ook gehad als via find My mobile niks doet houd het op dan kun je inlogen op het google account op een laptop en naar apparaat vinden gaan en alles wissen

pas op je bent dan alles kwijt

groetjes lars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
@dehardstyler Nee dat was het niet, maar heb het vroeger ook eens gehad

@lars15356 raar, de Samsung find my Phone werkt wel en Google kan hem niet vinden! wel heeft hij de telefoon vandaag nog "gezien", ik kijk even verder naar opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lars15356
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 28-03 13:15
als samsung find my phone hem vandaag nog heeft gezien kun je het wachtwoord er af halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Ik heb net gechat met Samsung support US en die adviseerde me om naar een Samsung service center te gaan. Helaas is die niet in Den Haag waar ik woon, maar wel in Amsterdam, Utrecht en Rotterdam.

Nu is de phone spontaan in de vliegtuigstand gekomen. gelukkig kon ik de wifi nog aanzetten. wat een gezeik, geen gebruik kunnen maken van je eigendom.

resetten via de power volume-up key werkt ook niet, zal ook wel een beveiliging zijn. zo te zien is mijn telefoon in een baksteen veranderd,

[ Voor 43% gewijzigd door pandit op 08-11-2021 14:02 . Reden: aanvullende info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
De hele dag met die foon bezig geweest. Een hele batterij aan programma's geprobeerd , android-unlocker, DroidKit, Wondershare drfone, Die lijken door de lockscreen heen te kunnen naar het recoverymenu om een factory reset uit te voeren. maar iedere keer bots ik tegen een betaalmuur, en goedkoop zijn die tooltjes niet. uiteindelijk op AliExpress een niet zo koshere versie van de laatste tool gekocht en daarmee kon ik inderdaad door de lockscreen heen en een factoryreset uit te voeren. daarna nog 2 uur bezig geweest met het terugplaatsen van de backups etc. zucht.
meteen de remote unlock aangezet zodat ik een volgende keer eerder klaar ben

[ Voor 0% gewijzigd door pandit op 09-11-2021 15:06 . Reden: typo ]

Pagina: 1