Toon posts:

Belangrijke locaties niet meer zichtbaar na iOS update

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Karin80
  • Registratie: mei 2021
  • Laatst online: 08-11 11:43
Goedemorgen,

Ik heb een Iphone 12 en onlangs een IOS update gehad. Nu kon ik voorheen bij belangrijke locaties een lijst zien van de plekken waar ik geweest was-handig voor declaraties ivm werk.

Als ik er nu op klik zie ik een mapje bestanden wat ik niet kan openen. Ik zie dat er bijv 47 bestanden in staan maar het mapje kan niet worden geopend. Iemand enig idee waar ik dit kan zien? Of is dit weer een IOS verandering wat ten nadele is veranderd?

Ik hoor het graag!

Alle reacties

• Remcoo4
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 23-11 10:48
Goedemorgen!

Ik gebruikte dit ook regelmatig en ben ook erg benieuwd of hier een antwoord/oplossing voor is. :)

Vriendelijke groet,
Remco

• BeArt
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 01-12 16:28
Ik merk hetzelfde op iPhone XR.
Zal dus inderdaad een IOS-dingetje zijn :-(
Ik zie de 3 recentste locaties, maar ik zou willen weten hoe mijn maandag eruit zag :-).

Lastig, en via Google of dergelijke vind ik niet meteen een oplossing...

• crnvlk
  • Registratie: november 2021
  • Laatst online: 22-11 19:21
Ik ook op IPhone SE 😩

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Niet online

Donstil

Grab them by the 🐈.

Belangrijke locaties is ook niet bedoelt als “waar was ik maandag” tool. Het zijn de locaties waar je vaak komt en daardoor belangrijk kunnen zijn, iCloud leert daarvan en kan deze data daarna in andere apps gebruiken.

Sinds iOS15 is de geschiedenis knop eruit omdat deze verkeerd gebruikt werd (zie deze vraag).

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Andre_J
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 23:26
Mocht je een waar was ik tool nodig hebben die niet je batterij opzuigt en privacy vriendelijk is, kijk eens naar https://www.geofency.com/
Gebruik ik al jaren naar volle tevredenheid en kan eventueel meer in de vorm van webhooks, kost een klein beetje maar super tooltje.

• Archer_VC10
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 01-12 19:40
In dit topic staat een link naar een mogelijke oplossing: Belangrijke locaties iPhone niet meer zichtbaar sinds iOs15
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee