Omdat mijn oude PC nu tegen de 5 jaar aan begint te lopen en alles langzaam wat meer demanding wordt wil ik gaan upgraden. Bovendien krijgt mijn oude systeem een goed huisje waar die gewoon weer fijn verder wordt gebruikt 
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming 1440P, wat foto en videobewerking, maar niets spannends in die richting.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €1500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
* Gigabyte Radeon 5700XT 8G
* Corsair Mouse, Keyboard, Headset (Allen RGB)
* ASUS 27" 1440P 144mHz Freesync monitor
* Kingston A2000 1TB - Deze zal weer voor Storage dienen net als in mijn huidige systeem
* Creative DTT2200 (20 jaar oud maar still going strong haha)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat er eigenlijk nu in de lijst onderaan staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor andere merken, echter vind ik het fijn dat alles met RGB van hetzelfde merk is, in dit geval Corsair, omdat mijn randapparatuur ook al van Corsair is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag wat RGB zoals nu ook uitgekozen.
Ik weet dat waterkoeling geen vereiste is, maar ik wil het gewoon graag. De keuze voor de 5000D behuizing over de 4000D is vanwege meer ruimte zodat ik de waterkoeler aan de bovenkant kan monteren van de kast, zonder dat deze (deels) voor het geheugen komt Ook weet ik dat ik via Corsair nog een adapterkit moet bestellen voor de socket 1700.
Ga je overklokken?
Mogelijk in de toekomst, dit zal dan een kleine stabiele overklok moeten zijn.
Wat verwacht je van ons?
Sanity check? En ja of ik er niet gewoon domme fouten in heb zitten of dat er gewoon echt betere overwegingen zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming 1440P, wat foto en videobewerking, maar niets spannends in die richting.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €1500,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
* Gigabyte Radeon 5700XT 8G
* Corsair Mouse, Keyboard, Headset (Allen RGB)
* ASUS 27" 1440P 144mHz Freesync monitor
* Kingston A2000 1TB - Deze zal weer voor Storage dienen net als in mijn huidige systeem
* Creative DTT2200 (20 jaar oud maar still going strong haha)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat er eigenlijk nu in de lijst onderaan staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor andere merken, echter vind ik het fijn dat alles met RGB van hetzelfde merk is, in dit geval Corsair, omdat mijn randapparatuur ook al van Corsair is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil graag wat RGB zoals nu ook uitgekozen.
Ik weet dat waterkoeling geen vereiste is, maar ik wil het gewoon graag. De keuze voor de 5000D behuizing over de 4000D is vanwege meer ruimte zodat ik de waterkoeler aan de bovenkant kan monteren van de kast, zonder dat deze (deels) voor het geheugen komt Ook weet ik dat ik via Corsair nog een adapterkit moet bestellen voor de socket 1700.
Ga je overklokken?
Mogelijk in de toekomst, dit zal dan een kleine stabiele overklok moeten zijn.
Wat verwacht je van ons?
Sanity check? En ja of ik er niet gewoon domme fouten in heb zitten of dat er gewoon echt betere overwegingen zijn.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12600K Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Moederborden | MSI PRO Z690-A DDR4 | € 203,05 | € 203,05 |
| 1 | Behuizingen | Corsair 5000D Tempered Glass Zwart | € 139,- | € 139,- |
| 1 | Waterkoeling | Corsair iCUE H115i Elite Capellix Liquid CPU Cooler, 280 mm | € 139,- | € 139,- |
| 4 | Ventilatoren | Corsair iCUE SP120 RGB Elite Performance 120mm PWM Fan - Single Pack | € 15,90 | € 63,60 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW32GX4M2Z3600C18 | € 145,- | € 145,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) (EU-model) Zwart | € 104,89 | € 104,89 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 83,90 | € 83,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.177,44 | ||
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
.