@Nya: Dat was mijn ervaring en gevoel ook hoor, en dan bij de PC versie. Je leest het vaker, het begin is gewoon heel moeilijk. Dat heeft meerdere oorzaken, je kent het spel nog niet goed genoeg vooral, je bent vaak nog niet sterk genoeg en kent alle mogelijkheden van de slabs en tinklets nog niet goed genoeg, en daarbij krijg je nog een enorme hoeveelheid informatie op je afgevuurd.
Je profieltje bekijkend ben je zelfs een paar jaar jonger dan ik, en ik heb ook een kleine 20 jaar in Almere gewoond

Ik begreep er ook maar weinig van de eerste VELE uren/dagen spelen. En van die Julianna's moet je weten dat dat gewoon andere spelers zijn die op bezoek komen, dus dat is heel wisselend, soms is dat een hele goeie en soms een slechte. In het begin kon ik er ook niets mee met die bezoekjes, steeds vanuit het niets een mes door het lijf en kon je weer opnieuw beginnen.
Het is echt een spel dat je door moet krijgen, dat zal bij de een sowieso sneller gaan dan bij de ander, bij mij niet zo snel

Je kunt het beter stealthy spelen dan aanvallend, zeker zodra Julianna erbij komt want die ziet en hoort dan vaak waar je je begeeft en heeft daarmee al een voorsprong.
Ik speel de laatste tijd steeds als Julianna en win dan zo'n 75% vd keren vanwege de inmiddels opgedane ervaring (paar keer winning-streaks van rond de 10), maar de eerste tientallen verloor ik ook bijna allemaal. Het is goed als Colt om te weten dat een Julianna op dat soort dingen afgaat, geschiet, gehackte turrets, open deuren die standaard gesloten zijn, allemaal achtergelaten sporen om te volgen. Ook zodra Julianna meteen joint bij de start van een map, is eigenlijk al duidelijk waar je je begeeft (beginpunt op dat tijdstip vd dag staat vast in zo'n map) dus kun je maar beter die gauw verlaten. Allemaal van die dingen...
En dus belangrijk om zoveel mogelijk interessante slabs en tinklets en wapens te verkrijgen en infusen zodat je ze kunt blijven gebruiken. Ik zou zeggen hou vol, ik vind em echt geweldig, maar heb ook vele zoekopdrachten op Google en Youtube gedaan hoe dingen in elkaar zitten en waar bepaalde dingen te verkrijgen zijn enzo.
Wen aan het doodgaan

Dat is part of the game, hence the name.
Dat FPS's op een console minder zijn kan ik mij goed voorstellen, zou dan ook de PC versie ten zeerste aanraden

Voor een eurootje of 25 wel te vinden.
Ohja als er 1 ding vervelend is voor en effectief tegen Julianna is het dat kapmes, als je dat combineert met de Shift slab is daar als Julianna weer bijna niets tegen te beginnen, en voordeel is, als het lukt, met shift tegen Julianna aan met kapmes, in 1x dood. Doe dat zelf eigenlijk nooit, ben meer van het schieten en vind Karnesis geweldig grappig, in de lucht gooien, helemaal bij die Colts die niet weten hoe je daaruit komt, hangen dan hulpeloos een paar seconden in de lucht. Julianna hoef je trouwens niet eens te lijf te gaan, je kunt ook zien de antenna te hacken en dan in je tunneltje te verdwijnen. Meerdere wegen... dat is het leuke aan het spel, niet zo voor de hand liggend en rechtlijnig.
[
Voor 15% gewijzigd door
Anoniem: 1684272 op 07-01-2022 17:40
]