Muurbeugel + lichtgewicht monitor

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollie29
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 03-09-2024
Beste Tweakeraars,

Ik zou graag advies willen over de volgende setup:
Ik ben op zoek naar een muurbeugel en een bijpassende monitor. De monitor moet als het ware verstelbaar zijn en kunnen draaien.

De monitor is gekoppeld aan de muurbeugel. De muurbeugel wordt bevestigd aan de muur, echter zijn dit wel gipsplaten. De gipsplaten zijn wat dikker, dus ik denk dat dit het wel houdt mits we de juiste pluggen gebruiken en er ook niet een zware monitor er aan hangen.

Hieronder een voorbeeld van de muurbeugel waarvan ik denk dat hij voldoet.
https://www.onlinekabelshop.nl/valueline-muurbeugel-voor-tv-s-tot-32-inch?gclid=Cj0KCQjw8p2MBhCiARIsADDUFVGf2CRbBxgEYtIdX0q3osiB_1046FXgp-gmpiKnXVavCLbnWLR1bw8aAifBEALw_wcB

Voor wat betreft monitor zou ik graag jullie advies willen hebben. Het is voor het kantoortje van onze woonvereniging. We willen hier een werkplek maken en we hebben nog een monitor nodig. Ik zit zelf te denken aan een 24 of 27" scherm van HP met een goede prijs/kwaliteit verhouding die dus licht van gewicht is en bevestigt moet kunnen worden aan de muurbeugel.

Ik hoor heel graag jullie ervaring/mening hierover het bovenstaande.

Met vriendelijke groeten,
Bakker

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:18
En wat heb je zelf al gevonden?

https://tweakers.net/moni...R4loQlcjKL_62x-j5bXEa21Lw

Waarom perse HP? Wat is het budget?
Welke aansluitingen?

Zit er een houten constructie achter de gipsplaten of niet?

Vragen vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollie29
Bedankt voor de snelle reactie!

Qua monitoren is mijn kennis beperkt. Ik hoop hier op een advies van jullie. Ik heb de voet dus ook niet nodig. Hij moet bevestigt kunnen worden op de muurbeugel.

Waarom perse HP? Wat is het budget?
Het hoeft niet HP te zijn. Het budget is max 200.

Welke aansluitingen?
HDMI is prima.

Zit er een houten constructie achter de gipsplaten of niet?
Ja dit zit er wel. Hier kan ik denk ik wel in schroeven. De wandbeugel komt wel goed. Ik moet enkel nog de monitor hebben. Er wordt zo ontzettend veel aangeboden en ik wil graag iets goeds aanschaffen (wie niet...). Mijn vorige AOC scherm met G-Sync heeft spontaan een barst gekregen onderin. Je ziet het niet heel goed dus ik laat het voor wat het is, maar het is wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lumics
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:37
Als het ook een bureau arm mag zijn (scheelt weer boren) is dit een goede optie: https://www.amazon.nl/Inv...verstelbare/dp/B08B8X4KBV.

Heb hier twee van staan en werkt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nollie29
Bedankt voor je reactie. De reden dat het een muurbeugel moet zijn is dat wij het bureau vrij willen houden om te kunnen verschuiven en gebruiken als verlengstuk voor de andere (vergader)tafel. Als er dan een monitor aan vast zit dan is dit onhandig.