Toon posts:

Weer dat vreemdgaan-topic

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het is echt zwaar offtopic en het ziet er allang niet meer uit dat het ontopic zal gaan. Het is nu emer een 'wat vind je van SoM'-topic geworden. Mag het aub op slot of ergens een waarschuiwng of zo?

Linkje: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/208163

Word er moe van.

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-12 23:20

Klippy

Still Game

Denk aan je bloeddruk.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
:D :D Doe ik. Ik baal er gewoon van hoe er met het topic wordt omgegaan :(

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
probeer zelf gewoon niet in te gaan op anderen die offtopic gaan, en post zelfs een ontopic stukje.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb er even gereageerd /iets gezegd.
Op dinsdag 21 augustus 2001 08:00 schreef Bulldog het volgende:
Ik vraag u allen vriendelijk het hier netjes, gezellug
+ on -topic te houden.... dank-u ;).

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

Op dinsdag 21 augustus 2001 08:00 schreef Bulldog het volgende:
Heb er even gereageerd /iets gezegd.
[..]
het gaat nu al beter na bulldogs post. Of die van mij maar goed dit topic kan nu ook wel weer dicht, En SoM reagweer dan niet voer al op.

Lekker zijn is een gave :)

• Elvhenk
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Elvhenk

Madam Mikmak

[b]Op dinsdag 21 augustus 2001 09:07 schreef En SoM reagweer dan niet voer al op.
splaakgeblek loldspacie? :P

Verwijderd

Hij kan best dicht ja. Er heerst inmiddels zo'n spanning in dat topic dat niemand nog fatsoenlijk durft te reageren.

Enneuh Dankje SoM :*
Oh god nu heb ik Mevrouw Milaan P_O achter mijn kont aan. Dat ik zo gemeen over haar gekletst heb. Dit zal ze vast ook wel lezen.
Wat een ongelofelijke DOOS.
Dus eerst heb je 10000 vooroordelen over mij? En vervolgens mag niemand dat over jouw hebben? Beetje vreemd he..

Verwijderd

Mijn advies: niet te snel happen...
Als er iets offtopics wordt gepost en daarna wordt er nog 10 keer op gereageerd "niet offtopic" dat komt het topic niet echt ten goede...
Gewoon offtopics posts dan negeren of desnoods via mail afhandelen (persoonlijke dingen van andere forums oid ook gelieve via mail af handelen, ik hou er persoonlijk niet zo van als er elke keer dingen van andere forums bij worden gehaald, aangezien we hier op dit foum zitten en veel mensen geen weet hebben van wat op andere forums gebeurt en er dus geen boodschap aan hebben, of andersom natuurlijk...)

Kom op wees lief tegen elkaar :*

Love, Peace&Hapiness 8-)

Ik kijk het topic nog een dagje aan, en als er dan nog geen verbetering is zal ik hem op slot zetten...

• uibeltje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12 12:57

uibeltje

Idiotheque

Op dinsdag 21 augustus 2001 11:10 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Hij kan best dicht ja. Er heerst inmiddels zo'n spanning in dat topic dat niemand nog fatsoenlijk durft te reageren.

[..]

Dus eerst heb je 10000 vooroordelen over mij? En vervolgens mag niemand dat over jouw hebben? Beetje vreemd he..
inderdaad een zieke actie. Wat zei ze ook alweer tegen Tom? "Je mag niet oordelen over mensen die je totaal niet kent" ??? :?

De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

overigens over de bezwaren van al dan niet een foto die geplaatst is, vind ik onterecht.

ik kan me GOED herrinneren dat SoM op haar eigen forum de vriendin van RobtH volstrekt belachelijk liep te maken. En het vreemde is: die foto stond NERGENS online. ik kan me OOK goed herrinneren dat SoM toen die vriendin van RobtH volledig belachelijk maakte door haar "mestkalf" te noemen "en dat ze met zo'n kop accuut zelfmoord zou plegen"

Dus wat dat betreft is het eigenlijk maar zieltjesknijperij. Zie de bezwaren die Caipoerist gemaakt had (die vervolgens door Grrrrrene weer ingedamd werden).

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 augustus 2001 11:10 schreef Pacific_Ocean het volgende:

[..]

Waarom WIST ik nou stellig dat je dat ging lezen? Wat ben je toch voorspelbaar........

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 augustus 2001 12:53 schreef uibeltje het volgende:
overigens over de bezwaren van al dan niet een foto die geplaatst is, vind ik onterecht.

ik kan me GOED herrinneren dat SoM op haar eigen forum de vriendin van RobtH volstrekt belachelijk liep te maken. En het vreemde is: die foto stond NERGENS online. ik kan me OOK goed herrinneren dat SoM toen die vriendin van RobtH volledig belachelijk maakte door haar "mestkalf" te noemen "en dat ze met zo'n kop accuut zelfmoord zou plegen"

Dus wat dat betreft is het eigenlijk maar zieltjesknijperij. Zie de bezwaren die Caipoerist gemaakt had (die vervolgens door Grrrrrene weer ingedamd werden).
wat heeft dat in GODSNAAM te maken met GoT??? Be real man!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 21 augustus 2001 11:28 schreef Llewella het volgende:
ik hou er persoonlijk niet zo van als er elke keer dingen van andere forums bij worden gehaald, aangezien we hier op dit foum zitten en veel mensen geen weet hebben van wat op andere forums gebeurt en er dus geen boodschap aan hebben, of andersom natuurlijk...)
Hear hear!

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-12 21:55
sOm, je bent pas een paar dagen weer aktief hier op GoT maar je bent wel érg nadrukkelijk aanwezig hier.

Je jaagt wel veel mensen in het harnas. Maar daar schijn je zo te zien aan reakties van users een reputatie mee te hebben.

En over het Vreemd-gaan topic; Wie kaatst kan de bal verwachten.

Verwijderd

Plaats maar een slotje..

Mijn mening dan zeg maar... Al die oude vendete's :(

• uibeltje

uibeltje

Idiotheque

Op dinsdag 21 augustus 2001 13:07 schreef SisterofMercy het volgende:

[..]

wat heeft dat in GODSNAAM te maken met GoT??? Be real man!
waarom? Omdat je weer wederom de onschuld zelve uithangt, en dat je zulke geintjes vaker met P_O uitgehaald hebt, op basis van haar posts hier op GoT of op andere fora.

Je loopt zelf zielig te doen over dat iemand je foto post (terwijl je ze zelf overal neergooit) en dat het niet kan etc etc, maar zelf ben je geen haar beter.

No flame intended trouwens, het is gewoon puur zoals het gegaan is

Verwijderd

SoM, sls je die foto perse uit dat topic wil hebben haal hem dan van je site af (of rename hem ofzo) hij staat gewoon daar naar gelinkt -> vast één probleem opgelost.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik heb SisterofMercy gebanned vanwege haar gedrag en sfeerverpestende opmerkingen (en bovendien stelden haar techposts ook niets voor, waardoor ze totaal geen nuttige toevoeging voor GoT is).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.