[PW] op mobiel valt 'vergelijken' knop buiten beeld

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dennis74
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-10 21:39
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1UlUpSyuB9FdAUpRox0UlZpPGBE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w7I8ViZEIzmEA82rxCBB2iZE.jpg?f=fotoalbum_large

Op de detailpagina van een product staat de knop 'vergelijken' rechts van 'prijs volgen' maar valt dus buiten beeld. Pas wanneer je naar landscape gaat zie je hem wel.

Samsung Galaxy A52 5G, 6.5"
Portrait stand
Edge browser
Samsung browser
Tweakers.net zowel ingelogd als niet ingelogd
Tweakers.net ingesteld op Automatisch schalen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:11
Dat is inderdaad al tijden zo, je kan het product vanaf de lijst met producten wel toevoegen. Vond het al zo irritant dat het niet vanaf de specificaties direct kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:39
Ik zie het ook in landscape niet...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gUnJFulcltRuoL0x6vGKk-6pkNA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rrWxDicI4x0gN3R8bWCNsqA1.jpg?f=fotoalbum_large

Is dit een bug? Dacht dat het gewoon simpelweg niet beschikbaar was daar in de mobile layout. :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis74
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-10 21:39
Ik vind het meer een ui dingetje, te meer omdat er ruimte lijkt naast de Willen en Hebben knoppen. Bug is een groot woord en heb ik ook niet gebruikt.

[ Voor 20% gewijzigd door dennis74 op 07-11-2021 21:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:17

MsG

Forumzwerver

Wordt hier nog eens wat aan gedaan? Ik heb deze knop best vaak nodig op mobiel, en altijd moet je er dan weer omheen werken met kantelen of desktop-mode. Maar ik snap UX-wise de beslissing totaal niet om essentiële pricewatch-functionaliteit maar domweg te hiden voor het, al jaren, meestgebruikte apparaat, om Tweakers te bezoeken.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:39
Ik weet niet beter dan dat dit mobiel alleen op de overzichtpagina gaat:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LsO127Y23dXj7wVM_iBkl1YGJMw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9F4GG8enuW88KkLLPOOZ47zc.jpg?f=fotoalbum_large

Maar kan niet zeggen dat ik het gevoel heb dat deze functionaliteit "hidden" is.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:28

Reinier

\o/

dennis74 schreef op zondag 7 november 2021 @ 21:41:
Ik vind het meer een ui dingetje, te meer omdat er ruimte lijkt naast de Willen en Hebben knoppen.
In dit voorbeeld wel ja. Maar bij een langere productcategorienaam niet.

Ik mis de knop ook nogal. Afgelopen weken heb ik veel dingen zitten vergelijken en heb de knop dus tig keer gemist. Erg onhandig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:17

MsG

Forumzwerver

Xander schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 08:57:
Ik weet niet beter dan dat dit mobiel alleen op de overzichtpagina gaat:

[Afbeelding]

Maar kan niet zeggen dat ik het gevoel heb dat deze functionaliteit "hidden" is.
Dat gaat uit van dat je er eerst vanuit een categorie heen gaat. Maar meestal heb ik juist product X die ik wil vergelijken met een product dat ik zelf al heb in m'n inventaris. Dus dan kan ik vanuit dat product in m'n inventaris al nergens op vergelijk klikken, wat op de desktop wel kan. Dat noem ik wel degelijk hidden.

Als alternatief moet ik dan dus geforceerd in de categorie waar ik zit dat product wat ik al heb opzoeken, en het nieuwe product. Compleet omslachtig.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Pagina: 1