SATA voedingskabel 15p female to female gezocht.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20:11
Ik zoek een? SATA voedingskabel female to female 15 pins lengte 15-20 cm

Wat is je budget? 20 euro

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Elk merk voldoet, heb al 1,5 uur zitten zoeken kan er geen eentje vinden. Zo dom, maar bestaan ze wel? Of is er een andere manier om een SATA SSD te verbinden? De huidige die ik gebruik is bedoeld om 4 schijven te koppelen, maar zoek gewoon een stukje draad waarmee je 1 schijf aankoppelt. Hierdoor zit een veel te lange draad te rammelen in een veel te krappe behuizing. (zie foto)

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Zoek deze om een interne SATA SSD te voeden aan een mini-itx moederbord.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UPRLy6XI70B3kjkKZ7L9Dx3U_1k=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JkXGG5t43s7jZ6iyBdFSbeqZ.png?f=user_large

Beste antwoord (via aljooge op 07-11-2021 16:15)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kun je niet gewoon zo'n kabel kopen (of deze pakken) en dan simpelweg de connectors + draad die je niet nodig hebt eraf knippen?

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Kun je niet gewoon zo'n kabel kopen (of deze pakken) en dan simpelweg de connectors + draad die je niet nodig hebt eraf knippen?

• aljooge
TERW_DAN schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:02:
Ja,, dat vroeg ik me ook af, is het veilig om die kabel die kabel gewoon af te knippen?

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:16

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Mocht je nog een vrije molex aan je PSU hebben hangen in de buurt van je SSD, dan zou je wellicht kunnen kijken naar een verloopje molex -> SATA-power

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

aljooge schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:04:
[...]

Ja,, dat vroeg ik me ook af, is het veilig om die kabel die kabel gewoon af te knippen?
Kun je gewoon doen. Zolang je maar zorgt dat je geen bloot koper in je kast hebt zitten.

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:58
aljooge schreef op zondag 7 november 2021 @ 16:04:
[...]

Zolang je niet gaan knippen als de stroom erop staat is het geen probleem.

• aljooge
Ik ga het knippen en het afplakken met isolatietape. Een molex aansluiting heb ik helaas niet, Dank allen.
Pagina: 1