Lang verhaal kort: Welk matras zakt niet door na 1 jaar gebruik?
Mijn vrouw en ik zijn al jaren aan het stoeien met matrassen. Iedere keer na 1 tot 2 jaar gebruik moeten we garantie claimen omdat het matras teveel ingezakt is (meer dan 1.5 cm).
Inmiddels versleten (over een periode van 15 jaar):
- IKEA matras > na 2 jaar kuilvorming
- Jysk matras basic > na 1 jaar kuilvorming > garantie
- Jysk matras gold > na 1.5 jaar kuilvorming > garantie, vervanging
- Jysk matras gold > na 1.5 jaar kuilvorming > garantie ander product
- Jysk boxspring gold > na 1.5 jaar kuilvorming > garantie, vervanging
- Jysk boxsping gold > na 1,5 jaar kuilvorming > geld retour
- BeterBed boxspring miodormio > na 8 maanden kuilvorming > garantie, vervanging
- BeterBed boxspring miodormio > > na 7 maanden kuilvorming > zojuist klacht ingediend bij Beterbed. (2.5 tot 3 cm kuil, ruim 4 uur nadat we uit bed zijn dus bed is terug in rust vorm)
We hebben bij BeterBed gekocht en zijn naar binnen gekomen met 'ons verhaal'/voorgeschiedenis. Helaas weer 1 om bij te voegen. We draaien de matrassen in alle richtingen, 1 tot 3 keer per maand.
We willen best, bij wijze van spreken, 4k uitgeven aan een bed indien we de garantie krijgen dat we 5 tot 7 jaar kunnen slapen zonder dit 'gezeik'.
Nu wil ik een opsommingstopic voorkomen, iedereen heeft zijn eigen voorkeur. Echter kan ik mij niet voorstellen dat we de enige zijn die deze zoektocht voeren. Wie herkent zich hierin en heeft advies?
Zaken als, ik koop iedere 2 jaar een nieuw matras ben ik niet naar opzoek :-)
Mijn vrouw en ik zijn al jaren aan het stoeien met matrassen. Iedere keer na 1 tot 2 jaar gebruik moeten we garantie claimen omdat het matras teveel ingezakt is (meer dan 1.5 cm).
Inmiddels versleten (over een periode van 15 jaar):
- IKEA matras > na 2 jaar kuilvorming
- Jysk matras basic > na 1 jaar kuilvorming > garantie
- Jysk matras gold > na 1.5 jaar kuilvorming > garantie, vervanging
- Jysk matras gold > na 1.5 jaar kuilvorming > garantie ander product
- Jysk boxspring gold > na 1.5 jaar kuilvorming > garantie, vervanging
- Jysk boxsping gold > na 1,5 jaar kuilvorming > geld retour
- BeterBed boxspring miodormio > na 8 maanden kuilvorming > garantie, vervanging
- BeterBed boxspring miodormio > > na 7 maanden kuilvorming > zojuist klacht ingediend bij Beterbed. (2.5 tot 3 cm kuil, ruim 4 uur nadat we uit bed zijn dus bed is terug in rust vorm)
We hebben bij BeterBed gekocht en zijn naar binnen gekomen met 'ons verhaal'/voorgeschiedenis. Helaas weer 1 om bij te voegen. We draaien de matrassen in alle richtingen, 1 tot 3 keer per maand.
We willen best, bij wijze van spreken, 4k uitgeven aan een bed indien we de garantie krijgen dat we 5 tot 7 jaar kunnen slapen zonder dit 'gezeik'.
Nu wil ik een opsommingstopic voorkomen, iedereen heeft zijn eigen voorkeur. Echter kan ik mij niet voorstellen dat we de enige zijn die deze zoektocht voeren. Wie herkent zich hierin en heeft advies?
Zaken als, ik koop iedere 2 jaar een nieuw matras ben ik niet naar opzoek :-)