AMD 750, is het iets of.........

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Topicstarter
hola,

heb nu een Mobo met een AMD 750 agpchipset. (duron 800). Nu heb ik hier nog nooit van gehoord zal wel aan mij liggen |:(
maar is dit een beetje een deugdelijke chipset of juist zwaar brak.

grtz,

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

UTFS komt zo ff in me op, maar na een paar Chimay biertjes van tap ben ik in een iets vriendelijkere bui.

Durf 10 tegen 1 te gokken dat het een Gigabyte mobo is (GA-7IXE4 ofzo), want het is vrijwel de enige SoA 750 mobo. 750 zie je meestal op Slot A systemen. Het wordt ook Irongate genoemd, en is dan oerdegelijk, maar niet echt snel. Vooral nadeel is dat het geheugen op 100MHz blijft.

Verder waren de oudere versies niet zo goed met AGP ondersteuning, maar jij hebt juist een van de jongste, dus dat is geen probleem.

Oud en degelijk dus. Zeker niet nieuw kopen, maar prima te doen als je'm al hebt.

Oslik, blyat! Oslik!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
AMD 750 is dat niet de 'Irongate' chipset :? met die onwijs brakke AGP poort en die nog voor Slot A Athlons was :?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 21 augustus 2001 03:08 schreef dion_b het volgende:
UTFS komt zo ff in me op
Bij mij dus ook. Als je topic op slot gaat is het niet de bedoeling dat je gewoon weer een nieuwe opent. Ik had bij de vorige al de hint gegeven dat de AMD750 de eerste Athlon chipset was. Een beetje zelf zoeken kan geen kwaad.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.