Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-07 19:56
Hallo iedereen,

Ik ben begonnen met streamen en nu had ik nog een Canon 550D liggen. Ik heb deze voorzien van Magic Latern, netvoeding en een HDMI kabel met capture card. Ik weet dat er een 30 min beveiliging opzit en die heb ik met ML uitgezet vanwege het streamen. Maar na een uur krijg ik de melding in beeld dat de camera te warm wordt (vind dat niet raar vanwege dat het een DSLR camera is en dat ik de beveiliging heb overruled). De temp melding verschijnt in beeld en dat is storend. Is er een setting in ML om deze uit te zetten?

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:17
Je camera probeert je te waarschuwen dat je hem aan het beschadigen bent... Het lijkt mij niet heel verstandig om zo'n melding uit te zetten. Just my two cents...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
@Archer_VC10 Ik geef toch aan dat ik bekend ben met het temperatuur risico. Ik wil alleen weten of het kan wat ik vraag.

[ Voor 7% gewijzigd door Saybia op 08-11-2021 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:17
Heb je hier al gekeken: https://wiki.magiclantern.fm/userguide ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
Ja kan het niet vinden maar ik heb al een andere oplossing. Helaas geen antwoord op mijn vraag maar wel iets waarmee ik vele van jullie te vriend hou en niet te boek kom te staan als dlsr slayer.

De oplossing zodat ik geen notificatie in beeld krijg maakt wel geluid maar in mijn geval qua streaming is dat niet erg. Met astrofotografie maken ze gebruik van peltier blokjes i.c.m. een fan om de boel te koelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
En voor de mensen die niet willen koelen met een elementje...aansluiten met USB en in een lagere resolutie met de Canon EOS dslr utility streamen/opnemen.
Pagina: 1