Mijn vrouw heeft een wat oudere laptop die regelmatig last heeft van software matige kuren. Nu dacht ik laat ik deze eens herstellen, kijken of het alle kuren verhelpt. Maar wat ik ook probeer, de laptop wil maar niet herstellen. Ik heb vanuit HP de herstel wizard geprobeerd, ik heb vanuit Windows de herstel opties geprobeerd en ik heb een herstelschijf gemaakt met windows media tool en vervolgens windows gepoogd opnieuw te installeren. Alles eindigt met deze fout en die krijg ik maar niet hersteld.
Het gaat om een HP 15-BW090ND
Wanneer ik systeemherstel probeer uit te voeren krijg ik onderstaande foutmelding
:strip_exif()/f/image/QZPgiZLtCsqDrYvfeilV6omK.jpg?f=fotoalbum_large)
Wanneer ik een bootable USB heb gemaakt via de Windows media creation tool en deze opstart blijft de laptop hangen op het HP logo. Start opnieuw op en gaat vervolgens gewoon door naar de "reguliere" windows.
Wanneer ik de bootable USB (windows installatie) vanaf Windows probeer uit te voeren, lijkt ie het wel te doen, maar vervolgens stuit ik op de volgende foutmelding.
:strip_exif()/f/image/e7tDvbO2Uj3ADVVJ3VTLoZqs.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand een idee?
Het gaat om een HP 15-BW090ND
Wanneer ik systeemherstel probeer uit te voeren krijg ik onderstaande foutmelding
:strip_exif()/f/image/QZPgiZLtCsqDrYvfeilV6omK.jpg?f=fotoalbum_large)
Wanneer ik een bootable USB heb gemaakt via de Windows media creation tool en deze opstart blijft de laptop hangen op het HP logo. Start opnieuw op en gaat vervolgens gewoon door naar de "reguliere" windows.
Wanneer ik de bootable USB (windows installatie) vanaf Windows probeer uit te voeren, lijkt ie het wel te doen, maar vervolgens stuit ik op de volgende foutmelding.
:strip_exif()/f/image/e7tDvbO2Uj3ADVVJ3VTLoZqs.jpg?f=fotoalbum_large)
Iemand een idee?
[ Voor 33% gewijzigd door crimby op 08-11-2021 12:59 ]