Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil met de pc nieuwe AAA games zelf kunnen spelen. Hearthstone (relatief laag resource intensive spel) kunnen spelen en tegelijk streamen en daarnaast ook video content over Hearthstone maken voor Youtube
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1100e exclusief de 3060 die ik al heb kunnen bemachtigen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
EVGA GeForce RTX 3060 XC GAMING en 2TB harde schijf
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De rest van de PC heb ik nog allemaal nodig, dus volgens mij Moederbord, CPU, kast, koeling, voeding, RAM en SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wat ik uit de verschillende reviews gezien heb lijkt de nieuwe Intel generatie ideaal voor mijn gebruik van gamen en video content.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind de ingetogen RGB op de case nog wel mooi, maar hoef niet extra lichtjes ofzo
Ga je overklokken?
Ik ben het niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik heb nu volgens mij een redelijk compleet pakket aan de hand van de adviezen in de andere topics en BBG's samengesteld. Als eerste heb ik natuurlijk de standaard vraag of jullie denken dat de selectie die ik nu gemaakt heb bij elkaar past. Daarnaast heb ik nauwelijks kennis van voedingen en zou dus graag jullie advies hebben welke voeding hier bij zou passen. Sta verder ook open voor ongevraagd advies.
Ik wil met de pc nieuwe AAA games zelf kunnen spelen. Hearthstone (relatief laag resource intensive spel) kunnen spelen en tegelijk streamen en daarnaast ook video content over Hearthstone maken voor Youtube
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ongeveer 1100e exclusief de 3060 die ik al heb kunnen bemachtigen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
EVGA GeForce RTX 3060 XC GAMING en 2TB harde schijf
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De rest van de PC heb ik nog allemaal nodig, dus volgens mij Moederbord, CPU, kast, koeling, voeding, RAM en SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Wat ik uit de verschillende reviews gezien heb lijkt de nieuwe Intel generatie ideaal voor mijn gebruik van gamen en video content.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind de ingetogen RGB op de case nog wel mooi, maar hoef niet extra lichtjes ofzo
Ga je overklokken?
Ik ben het niet van plan
Wat verwacht je van ons?
Ik heb nu volgens mij een redelijk compleet pakket aan de hand van de adviezen in de andere topics en BBG's samengesteld. Als eerste heb ik natuurlijk de standaard vraag of jullie denken dat de selectie die ik nu gemaakt heb bij elkaar past. Daarnaast heb ik nauwelijks kennis van voedingen en zou dus graag jullie advies hebben welke voeding hier bij zou passen. Sta verder ook open voor ongevraagd advies.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12600K Boxed | € 299,- | € 299,- |
| 1 | Moederborden | MSI PRO Z690-A DDR4 | € 203,05 | € 203,05 |
| 1 | Videokaarten | EVGA GeForce RTX 3060 XC GAMING | € 573,73 | € 573,73 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Wit | € 87,90 | € 87,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 75,22 | € 75,22 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-4400C19D-32GVK | € 163,95 | € 163,95 |
| 1 | Solid state drives | Samsung PM9A1 1TB | € 145,85 | € 145,85 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.548,70 | ||
[ Voor 0% gewijzigd door ythehunter op 07-11-2021 13:17 . Reden: Kosten systeem van 1000 naar 1100 ]