Toon posts:

Diablo 2 Flipt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo ik had een vraagje,
in act5 van diablo krijg ik quest 2 niet klaar.
Hij geeft de hele tijd aan dat ik een nieuwe game moet maken om hem compleet te krijgen. !????!
Ik snap er geen r**t van, dus als iemand id'z heeft ? meld het ff.

Verwijderd

Als het goed is zijn die bugz gefixed met patch 1.09 die nu online is. Dus.. down die patch en ga je quest doen! :)
have fun.

Verwijderd

Topicstarter
Ben al bezig ik hoopt dat het werkt

Verwijderd

Wel vet irri die bug, heb hem vanmiddag ook 5 keer opnieuw moeten doen omdat het steeds niet lukt volgens het spel :(

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-11 23:01

Flapmo

and back is gigi!

gwheehheheh >:)

edit:
ik doe hem nooit, doe altijd alleen q1+ancients(q5)+q6(baal) Dat zijn de exp quests :P (vooral ancients de 1e keer 3 lvls up ofzo :P)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 07:36

Frenkpie

"Crocs Rule !"

je zit dan in een game waar de starter die quest al heeft gehaald. gewoon een andere game joinen of zelf 1 starten

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 08:52 schreef Flapmo het volgende:
gwheehheheh >:)

edit:
ik doe hem nooit, doe altijd alleen q1+ancients(q5)+q6(baal) Dat zijn de exp quests :P (vooral ancients de 1e keer 3 lvls up ofzo :P)
ja, dat doen de meesten ook ja, alhoewel de q dat je een item je eigen naam mag geven ook wel leuk is, alleen zo tering lang is :(. q6 doe ik meestal heel veel keren :) exp happen :)))

Verwijderd

Waar hebben jullie het de hele tijd over om een quest meerdere malen te doen.
Kheb net diablo2 gekocht en zit bijna in act2, maar ik vind het vreemd dat je een quest meerdere malen kunt doen, want als je iemand 1 keer hebt gekilled hoe wil je dat dan nog een keer doen????????

Verwijderd

erm..
je kan em gewoon opnieuw doen.
als je een nieuwe game start dan kan je die vijanden opnieuw afmaken.
tis niet dat je dan weer die speciale dingen ervoor krijgt
maar wel de exp enzo :P

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hun hebben het over Closed B.net een Mplayer optie waar je 3 lvl hebt van skill
1. je doet alle Acts + Q op normal als je die haalt mag, je door naar nightmare. Daar doe je alles ook nog een keer. en als je dat haalt zit je in hell. Je moet alles dus sowieso 3x doen. Je kunt ook weer een game joinen waar Act2 bezig is en dan ga je mee vechten en krijg je Exp waardoor je snel naar een hoger charcater lvl kan.
Ik hoop dat je het nu een beetje snapt.

edit:

&()*$&()*@&$@*#($
Iemand me weer paar sec voor

Verwijderd

Ja dat kan zo ja, maar dat neemt volgens mij wel de fun weg, want dan vecht je niet echt meer met een doel, maar alleen om de exp.(wat ook de bedoeling is neem ik aan)

Nou ja dat ga ik dus niet doen.

Ik wacht wel gewoon dat het spel crasht en dan moet ik wel weer overnieuw beginnen :( . Dit 'probleem' had ik in het begin wel vaak, nu wat minder. B-)

• SaURoN
  • Niet online
ja je kunt moeilijk met een charc van lvl 30 in hell rondstampen :D

Ik ben ook zo doodt in Nightmare met mijn barb op lvl 56, maar dat zal wel komen omdatik wat foutjes heb gedaan in het begin. Heb het spel pas sinds Donderdag :D

Verwijderd

Jeemig ik heb het nog maar een week en ik zit met m'n sorc nog op lvl 15 in act1. Nu speel ik ook niet zo vaak, heb het vandaag pas voor de 4e keer gespeeld, want ik werk heel veel, maar loop speel ik nou zo langzaam of jullie zo snel?

• SaURoN
  • Niet online
psss, niet verder zeggen maar HitmanWVU helpt me nogal veel :+
Hij heeft ur namelijk verstand van ik niet zo veel :D

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:36
SSST niet verder vertellen ;)
Pagina: 1