Hoe stevig is een T poot bureau 2mtr?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 04-06 12:12
Wij gaan binnenkort verhuizen en willen een nieuw bureau kopen. Ik ben echter nogal kieskeurig wat een bureau betreft, aangezien het voor mij rotsvast moet zijn.

We werken soms met z'n tweeën aan hetzelfde bureau, dus willen op zijn minst iets rond de twee meter. Ik heb altijd bureaus met vier poten gehad vanwege de stevigheid. Ervaring van mij was toch wel dat T poot bureaus wat kunnen doorzakken aan de voorkant als je een keer op het bureau leunt. Zeker als je er met twee man aan werkt. Lijkt wel fijner qua "in-/uitstap".

Mijn vriendin zou ook zit/sta nog fijn vinden, maar voor mijn gevoel boet je dan al helemaal aan stevigheid in. Ik wil ook nog wel eens een stuurtje op mijn bureau klemmen en wat simracen...

Zijn er tegenwoordig T poot bureaus die muurvast zijn? Die niet een stuk inzakken aan de voorkant bij wat gewicht/druk? Ook als ze 2mtr breed zijn?

Als iemand goede tips heeft, heel graag! Anders wordt het toch weer een vierpoot :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 217290

De betere merken hebben hier geen last van. Bij ons op kantoor hebben we lengtes van 2 meter staan met 2 t poten die zijn sterk zat. Zelfs wel eens dat collega's op de rand gaan zitten en ja dan flext die wel iets meer dat is meer het blad dan de poot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Heb je een handvat voor merken die het lonen om te bekijken? Ben er zelf echt niet in thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-06 22:03

InFamous

excommunicado

Ik heb daarvoor recent bij Albeka een gebruik Ahrend bureau gekocht met nieuw blad. Was net iets over de €200 kwijt voor 2 meter bij 1 meter blad.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online
Zoals @InFamous zegt, ga kijken bij een handelaar in gebruikt kantoormeubilair.

N.B.:
Of je maakt zelf een onderstel van dikke steigerbuis.

[ Voor 28% gewijzigd door JukeboxBill op 07-11-2021 11:07 ]

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 217290

Klopt onze zijn gebruikte onderstellen met een nieuw blad erop bij albeka vandaan. Maar ga idd voor een kantoor bureau en niet voor de bouwmarkt versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IKON
Ik kwam Officecity en LTJ tegen. Weet niet hoe de kwaliteit daar is. Albeka kon ik nog niet. Zal daar eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:17
Onlangs een desk van hahebo gekocht. 1cm massief blad geloof ik. Ook met t poot. Zit geen beweging in.

Bureau Tendenz instelbaar 200x100cm × 1 Om precies te zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Frontysco op 07-11-2021 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09:50
Wat enorm scheelt, is een bureaublad dat aan de onderkant verstevigd is met een een ijzeren constructie. Dat zorgt voor veel minder buigen.
Pagina: 1