www.avpnews.com
Ik begrijp niet echt wat je aan het doen bent en wat je van anderen verwacht.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Uhm juist ja...
Ik snap zelf niet waarom je een design zou maken van een predator maar goed...misschien ken je ons dat wel uitleggen?
Opzich ziet het er wel grappig eruit maaruh nee zijn gezicht is lomp. Je ziet de karkas van zijn oog rechts terwijl je de linker kan ziet van zijn mond
Beetje rare look dus..
Nee orgineel van Predator is het beste en daar ken je het beter bij laten
Ik snap zelf niet waarom je een design zou maken van een predator maar goed...misschien ken je ons dat wel uitleggen?
Opzich ziet het er wel grappig eruit maaruh nee zijn gezicht is lomp. Je ziet de karkas van zijn oog rechts terwijl je de linker kan ziet van zijn mond
Beetje rare look dus..
Nee orgineel van Predator is het beste en daar ken je het beter bij laten
laten we zeggen dat ik er een skin/model voor avp2 van wil bouwen, en ik verander niet zo gek veel, alleen de stijl wordt duisterder en meer evil in het algemeen...
En als je niet goed kunt kijken, die tekening klopt, geen verwringing te bekennen... van links getekend en-profile
en het enige dat ik verwacht is input van mensen wat ik erin kan stoppen, in het design dan. het uiteindelijke ontwerp wordt in 3d opgebouwd, en met goedkeuring/suggesties van steve wang (de designer van de originele predator) los gelaten voor de mensen...
En als je niet goed kunt kijken, die tekening klopt, geen verwringing te bekennen... van links getekend en-profile
en het enige dat ik verwacht is input van mensen wat ik erin kan stoppen, in het design dan. het uiteindelijke ontwerp wordt in 3d opgebouwd, en met goedkeuring/suggesties van steve wang (de designer van de originele predator) los gelaten voor de mensen...
www.avpnews.com
Ik slaap half dussss 
Maar model voor avp2..tja hoe ziet ie er nu uit in avp2 dan?
Maar model voor avp2..tja hoe ziet ie er nu uit in avp2 dan?
meerdere predators, kijk op avpnews.com voor de screenies...
www.avpnews.com
en ik ben er nog steeds mee bezig, je kunt het een obsessie noemen
www.avpnews.com
Verwijderd
skullsplitter schreef op 20 January 2003 @ 16:49:
en ik ben er nog steeds mee bezig, je kunt het een obsessie noemen
welliswaar een jaar bijna niets eraan gedaan... een paar schetsen: http://members.home.nl/nol/scans.zip
www.avpnews.com
Waar ik vandaan komt doet niemand moeilijk over een "kick"....Verwijderd schreef op 20 januari 2003 @ 16:56:
Ja, heel fijn dat je dat ons mee komt delen
[rml][ SP] kick na 1.5 jaar + vaag topic[/rml]
www.avpnews.com
LOL creature-websize.jpg lijkt net op ALF
en mouth2symetric en visje-websize zien er
uit
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
De potlood versies zijn mooierbAdmuTs schreef op 20 januari 2003 @ 17:29:
LOL creature-websize.jpg lijkt net op ALFen mouth2symetric en visje-websize zien er
uit
Alf, jah, dat verwijt krijg ik van iedereen
Mouth2symetric en barrel zijn de tekeningen die er echt toe doen, samen met Mask, de rest zit er gewoon bij
www.avpnews.com
Oude kick, maar ik snap ook niet wat dit nou met Games te maken heeft ?
Tja je hebt dan wel de AvP reeks maar dan hoord hij nog niet in SGD.
Misschien dat het beter in Webdesign & Graphics past
Succes!
Tja je hebt dan wel de AvP reeks maar dan hoord hij nog niet in SGD.
Misschien dat het beter in Webdesign & Graphics past
Succes!
[ Voor 6% gewijzigd door M@NIC op 20-01-2003 17:56 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()