Volledig gratis iPhone recovery tool

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B45
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 27-01 23:24
Mijn vraag

Is er freeware voor iPhone iOS 15 data recovery

Relevante software en hardware die ik gebruik
.
iOS 15.1

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Trial versies van oa drFone bieden alleen een scan maar enkel in de betaalde versie de recovery functie.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IThom
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 12-09 20:54
Na een reset kan je geen data meer herstellen, hoe veel die programma's dat ook beloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B45
Ik was uitgelogd met Apple ID en ingelogd met ander Apple ID. Vervolgens weer ingelogd met 1e Apple ID. Vreemd is wel dat ik via Spotlight search de herinneringen nog wel kan zien, maar niet via de app kan openen …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@B45 Wat wil je precies recoveren dan?

Je kan gewoon inloggen op https://www.icloud.com met je AppleID en vanuit daar kan je het meeste in iCloud gewoon inzien, downloaden etc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L0zbictEQiTRIM2r9sr2nP91CAE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VEYbys7pAh0PdH0HUByWwF9v.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door Greatsword op 07-11-2021 13:56 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B45
Herinneringen die blijkbaar niet in mijn iCloud zijn opgeslagen, maar wel via de spotlight zoekfunctie te zien zijn. Het verdwijnen van de herinneringen ontstond dus nadat ik een andere Apple ID gebruikte om in te loggen. Ik weet dus zeker dat ze nog ergens “zweven” alleen nu weer gekoppeld zien te krijgen aan de herinneringen app..

Edit: herinneringen zijn blijkbaar aan de andere Apple ID gekoppeld en nu 1 voor 1 gekopieerd naar de andere Apple ID/iCloud.

Slot 🔐 gaat erop. Dank voor het meedenken.

[ Voor 20% gewijzigd door B45 op 09-11-2021 12:41 ]