Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk (2k) gamen en dingen als Photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik richt op ongeveer €1000 exclusief videokaart (en exclusief eventuele monitor).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt
Ik heb zelf nog een aantal SSDs en ik heb al een MSI GeForce RTX 3070 Gaming Z Trio 8G LHR.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In onderstaande lijst staan de zaken die ik denk nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI en Intel zijn voorkeurs merken, maar dat is vooral omdat mij dat veel is aangeraden en ik dus al een MSI videokaart heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een pc die niet te veel geluid maakt. Ik vind het ook erg tof als het er mooi uit ziet, zoals je terug ziet in onderstaande lijst zou ik een witte pc met wat accenten van gekleurd licht mooi vinden. Ik hoef geen RGB kermis, maar wat accenten vind ik wel leuk dus.
Dit is een voorbeeld van wat ik erg gaaf zou vinden:/f/image/NvmFmbK7DkTk50EhlCmQuZJW.png?f=fotoalbum_large)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Aangezien ik beperkt verstand heb van pcs bouwen maar wel erg graag een customers pc heb, zou ik graag advies krijgen over de componenten die goed bij mijn videokaart passen en er het liefst dus ook mooi (en wit) uitzien.
Ik twijfel ook nog erg over de case, daarom staan er nog 2 in onderstaande lijst. Als jullie tips of adviezen daar over hebben hoor ik dat ook graag.
Tot slot wil ik eigenlijk ook nog een 2K monitor kopen. Ik heb begrepen dat bij deze build Gsync monitors goed werken, ik zie echter maar weinig gsync monitoren (alleen 'gsync ready' wat weer iets anders lijkt te zijn). Raden jullie ook aan om echt voor een Gsync monitor te gaan of hebben jullie nog andere tips?
Veel vragen in 1 topic besef ik, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Voornamelijk (2k) gamen en dingen als Photoshop
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik richt op ongeveer €1000 exclusief videokaart (en exclusief eventuele monitor).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt
Ik heb zelf nog een aantal SSDs en ik heb al een MSI GeForce RTX 3070 Gaming Z Trio 8G LHR.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In onderstaande lijst staan de zaken die ik denk nodig te hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
MSI en Intel zijn voorkeurs merken, maar dat is vooral omdat mij dat veel is aangeraden en ik dus al een MSI videokaart heb.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst een pc die niet te veel geluid maakt. Ik vind het ook erg tof als het er mooi uit ziet, zoals je terug ziet in onderstaande lijst zou ik een witte pc met wat accenten van gekleurd licht mooi vinden. Ik hoef geen RGB kermis, maar wat accenten vind ik wel leuk dus.
Dit is een voorbeeld van wat ik erg gaaf zou vinden:
/f/image/NvmFmbK7DkTk50EhlCmQuZJW.png?f=fotoalbum_large)
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Aangezien ik beperkt verstand heb van pcs bouwen maar wel erg graag een customers pc heb, zou ik graag advies krijgen over de componenten die goed bij mijn videokaart passen en er het liefst dus ook mooi (en wit) uitzien.
Ik twijfel ook nog erg over de case, daarom staan er nog 2 in onderstaande lijst. Als jullie tips of adviezen daar over hebben hoor ik dat ook graag.
Tot slot wil ik eigenlijk ook nog een 2K monitor kopen. Ik heb begrepen dat bij deze build Gsync monitors goed werken, ik zie echter maar weinig gsync monitoren (alleen 'gsync ready' wat weer iets anders lijkt te zijn). Raden jullie ook aan om echt voor een Gsync monitor te gaan of hebben jullie nog andere tips?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed (SRG15/SRELT)) | € 293,50 | € 293,50 |
| 1 | Moederborden | MSI MPG Z390 Gaming Pro Carbon | € 204,62 | € 204,62 |
| 1 | Behuizingen | Lian Li PC-O11 Dynamic Mini Snow Edition | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart/Wit | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML240L V2 RGB White Edition | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16W | € 87,98 | € 87,98 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750x (2018) Wit | € 107,75 | € 107,75 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 948,55 | ||
Veel vragen in 1 topic besef ik, maar ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt!