Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajtie Hermans
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 28-11-2021
Ik was een laptop (asus R752N) aan het sneller maken , iets wat ik al veel heb gedaan bij tal van laptops. Hij ging sneller en na de nieuwste updates (windows 10) moest ik herstarten. Ik kwam dan in een bios scherm terecht waar alles bevroren was. Heb de laptop geforceerd uitgeschakeld en daarna ging hij niet meer aan.

Op batterij kan je hem proberen aanzetten en gaat het aan/uit lichtje aan en knippert de batterij, op stroom gaat hij zelf aan (ook aan/uit lichtje aan en batterij knippert). Je kan ook de dvd-speler openen. Er komt geen beeld en de fan draait niet.

Ik heb hem opengehaald, batterij ontkoppelt, alles nagekeken , uiteraard ook alle truckjes met de aan/uit knop geprobeerd. Ik hoop hier nog op een tip maar begin te vrezen voor één of andere hardware (moederbord???) die het begeven heeft.

Jullie nog ideetjes?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:12

nelizmastr

Goed wies kapot

Geheugen al eens losgehaald en opnieuw geplaatst?

Toevallig ander geheugen liggen om mee te testen?

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajtie Hermans
Losgemaakt en opnieuw geplaatst wel, ander geheugen heb ik niet liggen denk ik maar ik kijk het na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03:55
Sneller maken? Wat houd dat precies in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajtie Hermans
Alles nakijken, software, drivers, updates. Meestal staan er dan drie antivirus pakketten op en zo waardoor alles enorm traag gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 17:43
Laptop eens aan een monitor hangen en kijken of ie daar wel beeld.geeft?

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03:55
Te veel verwijderd waardoor de Windows installatie niet meer werkt?

Als ik zo iets zou doen zou ik er ook gewoon Windows opnieuw opzetten. Dat is veel makkelijker.

[ Voor 3% gewijzigd door WEBGAMING op 07-11-2021 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bajtie Hermans
Hey monitor had ik al geprobeerd, probeelem is dat hij stroom heeft maar fan gaat niet aan en dus voor de rest gebeurd er niks. Windows controleren of zo heeft geen zin, harde schijf is uitleenbaar op ander toestel.
Pagina: 1