Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Prodigy1982
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-02-2022
Nou ben ik sowieso al geen fan van videobellen, ik word er vaak zenuwachtig van... maar ok.
Tegenwoordig is het nogal in om Zoom Meetings te houden, maar ik hoor Skype praktisch nergens meer vallen.

Is hier een speciale reden voor, is Zoom beter en zo ja, waarom??

"Never settle for average, when you were born to stand out!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Zoom heeft encryptie en veel betere multi-deelnemers capaciteiten, en zakelijk is Skype in Microsoft omgevingen allang vervangen door Teams. Skype is meer iets voor consumenten en 1-op-1 gesprekken.

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 06-11-2021 20:07 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:17
Skype en SFB zijn dood en Microsoft doet er eigenlijk ook niks meer (ja ik weet dat er nog een SFB on-prem aankomt) Zakelijk gezien zitten de meeste bedrijven op Zoom, Teams of iets van Google meet

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Prodigy1982
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 14-02-2022
Ok, dan ga ik voor Zoom... ALS ik de registratie email van mijn account iig nog een keer binnenkrijg, ik wacht er nu al een uur op.

"Never settle for average, when you were born to stand out!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12:17
The_Prodigy1982 schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:10:
Ok, dan ga ik voor Zoom... ALS ik de registratie email van mijn account iig nog een keer binnenkrijg, ik wacht er nu al een uur op.
Als je al een microsoft account hebt dan kan je direct inloggen in Teams :) Ik vindt zoom maar vies :+

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

HKLM_ schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 20:11:
Als je al een microsoft account hebt dan kan je direct inloggen in Teams :) Ik vindt zoom maar vies :+
Teams is een ramp, ik gebruik Zoom (Pro account via uni) voor onderwijs, instructievideo's etc.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1