2 Google wachtwoorden ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL1987
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-10 21:52
Ik heb een wachtwoord om in te loggen op mijn Google-account.
Toen ik me aanmeldde bij mijn account zag ik bij beveiligingscontrole dat ik 2 gehackte wachtwoorden. heb.

Als ik dan kijk om welke accounts/wachtwoorden het gaat, zie ik 2 accounts:
1e: google.com (als ik op 'zie wachtwoord' klik, is het een ander wachtwoord dan mijn normale normale account)
2e: een ander account (niet relevant)

Is het mogelijk dat google.com account incl. wachtwoord oud is en niet meer wordt gebruikt ?
Het wachtwoord herken ik wel (dus het is van mij), maar voor mijn (huidige) Google account gebruik ik ander wachtwoord.
Als ik op wachtwoord wijzigen klik kom ik gewoon op https://myaccount.google.com/ uit, waar ik dus mijn huidig ww voor gebruik.

Als ik op verwijderen druk ben ik straks mijn huidige wachtwoord ook kwijt ben ik bang ..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Staat er ook een datum en tijd bij de melding? Kan het zijn dat die melding er al een poosje staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL1987
Nee er staat geen datum en tijd bij helaas.
Of weten jullie misschien of er nog meer Google diensten zijn waarbij je een ander wachtwoord kunt hebben ?
Op mijn smartphone gebruik ik gewoon mijn 'normale' Google account met wachtwoord.

Ik kan ook op melding negeren drukken, maar ik wil bij zoiets altijd graag weten hoe het precies zit.
Smartphone en laptop gebruik ik alleen, heb wel nog een oude pc staan die het maar half doet, misschien had ik daarop ander wachtwoord, kan het wel eens uitzoeken als ik hem even aan de praat kan krijgen.

[ Voor 24% gewijzigd door KL1987 op 07-11-2021 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Had je eerder dit wachtwoord opgeslagen in Chrome als toenmalig wachtwoord voor je Google-account? (En dat Chrome het opgeslagen heeft in je account.) Staat er geen gebruikersnaam bij eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KL1987
erwn schreef op maandag 8 november 2021 @ 07:18:
Had je eerder dit wachtwoord opgeslagen in Chrome als toenmalig wachtwoord voor je Google-account? (En dat Chrome het opgeslagen heeft in je account.) Staat er geen gebruikersnaam bij eigenlijk?
Zou het niet durven zeggen, misschien heb ik dit wachtwoord idd vroeger gehad voor mijn Google account, maar dat moet dan al lang geleden zijn denk ik. Nee er staat geen gebruikersnaam bij.

Stel dat dit een oud wachtwoord is, dan zou Google toch moeten weten dat het intussen gewijzigd is en deze melding niet moeten geven ?

Kan misschien ook zijn dat ik dat wachtwoord op Windows XP had, dus nog op m'n oude desktop pc en dat Google dat nog steeds onthoud ofzo. XP versie staat er nog steeds op, gebruik de pc niet meer omdat die al oud is en vaak vastloopt.