Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 15:28
Argarath schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:58:
Ik begin me steeds meer te ergeren aan de GTR3-Pro... de bug met het niet volledig registreren van een hardlooptraject leek even opgelost met nieuwe firmware, maar is dat helaas toch niet. Daarnaast blijft de calorieentelling gewoon niet kloppen.

Het melden van een bug leidt ook nergens toe. Op dit moment twijfel ik ernstig of ik het horloge blijf gebruiken, of dat ik overstap naar een Apple Watch of weer terug naar een tracker icm analoog horloge.
misschien even wachten op de GTR 4, sensoren zijn beter (biotracker 4.0). Of T Rex 2, heb nooit last van niet volledige workout registraties en ik loop 60-70 km per week die ik allemaal registreer (wandelen en hardlopen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argarath
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-05 12:38

Argarath

MasterBlaster

Frank Brouwers schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 08:36:
[...]

misschien even wachten op de GTR 4, sensoren zijn beter (biotracker 4.0). Of T Rex 2, heb nooit last van niet volledige workout registraties en ik loop 60-70 km per week die ik allemaal registreer (wandelen en hardlopen)
Ik begrijp gewoon niet hoe dat van het ene op het andere moment niet fatsoenlijk meer werkt. Voorheen deed ie het prima, en na de voorlaatste update begon dit gedoe. Horloge is niet gevallen of wat dan ook, wat misschien schade aan gps module zou kunnen verklaren. Geeft niet heel veel vertrouwen.

Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Argarath schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 09:37:
[...]

Ik begrijp gewoon niet hoe dat van het ene op het andere moment niet fatsoenlijk meer werkt. Voorheen deed ie het prima, en na de voorlaatste update begon dit gedoe. Horloge is niet gevallen of wat dan ook, wat misschien schade aan gps module zou kunnen verklaren. Geeft niet heel veel vertrouwen.
Al een factory reset gedaan? Is vaak een laatste redmiddel dat werkt.

• Argarath
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-05 12:38

Argarath

MasterBlaster

Frank Brouwers schreef op dinsdag 20 september 2022 @ 15:47:
[...]

Al een factory reset gedaan? Is vaak een laatste redmiddel dat werkt.
Inmiddels gedaan. Nog niet getest met hardlopen. Merk wel dat ook het aangaan van het scherm door de pols te draaien niet meer werkt.

Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins

• Frank Brouwers
Argarath schreef op donderdag 22 september 2022 @ 10:01:
[...]

Inmiddels gedaan. Nog niet getest met hardlopen. Merk wel dat ook het aangaan van het scherm door de pols te draaien niet meer werkt.
Je moet alles weer opnieuw instellen na een factory reset dus misschien ook deze functie.

• Frank Brouwers
nieuwe firmware update beschikbaar: bugfixes en systeem stabiliteit. as usual ;)

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
ik heb deze geïnstalleerd en nu komen de meldingen allemaal niet meer door. Al factory reset gedaan maar helemaal niks.
De app is niets aan veranderd. wel nog even alle permissies langsgelopen. die staan allemaal goed. Ook achtergrond activiteit en geen appkiller etc.

de slaap activiteit registreert die ook helemaal goed.

ik ben nu van plan hem uit het raam te gooien (lichte frustratie) en naar een ander merk over te stappen

• KHdV
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-05 19:08
jaydenjarno schreef op donderdag 29 september 2022 @ 07:54:
ik heb deze geïnstalleerd en nu komen de meldingen allemaal niet meer door. Al factory reset gedaan maar helemaal niks.
De app is niets aan veranderd. wel nog even alle permissies langsgelopen. die staan allemaal goed. Ook achtergrond activiteit en geen appkiller etc.

de slaap activiteit registreert die ook helemaal goed.

ik ben nu van plan hem uit het raam te gooien (lichte frustratie) en naar een ander merk over te stappen
Bij mij komen de meldingen van mail en whatsapp gewoon nog door na de update

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Het schijnt dat update Zepp app Android voor veel problemen zorgt. Via APK mirror oudere versie installeren lost dat op tot een nieuwe update van de app.

https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

https://www.reddit.com/r/..._notification_fix_coming/

[ Voor 43% gewijzigd door Frank Brouwers op 01-10-2022 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Nieuw topic over GTR 4. Vandaag besteld bij Belsimpel.

Frank Brouwers in "Amazfit GTR4 ervaringen en discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJonkers
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-04 09:14
Is het al mogelijk om op de ZeppOS iets van offline spotify te zetten? Of zijn er nog niet zoveel apps beschikbaar hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Brouwers
RobertJonkers schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 11:03:
Is het al mogelijk om op de ZeppOS iets van offline spotify te zetten? Of zijn er nog niet zoveel apps beschikbaar hiervoor?
Spotify zie ik er nog niet bij staan. Ligt meestal ook wat ingewikkeld bij bestaande apps met rechten en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJonkers
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-04 09:14
Frank Brouwers schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 12:57:
[...]

Spotify zie ik er nog niet bij staan. Ligt meestal ook wat ingewikkeld bij bestaande apps met rechten en zo.
Oké, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 08:59
Hoe zet je uit dat je de GTR3 Proo niet meer gaat trillen als je gebeld wordt? Ik kan het nergens vinden.
Nu wordt ik gebeld en als ik opneem dan zit ik via mijn horloge te bellen. Ik neem dus op en zet hem dan snel op 'telefoon'. Op mijn telefoon zelf. Maar dat duurt even dus dan hoor mensen vaak al zeggen: Halllooooo? :D

Ik kan bluetooth op het horloge wel uitzetten maar dan heb ik geen sync meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alieunited
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-05 21:24
Alieunited schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 07:59:
Mijn GTR 3 pro gaat terug voor reparatie helaas.
Afgelopen week gezwommen en ook een duik van de duikplank genomen met het horloge, daar was hij denk ik ik niet tegen bestand. Niet slim natuurlijk, maar op dat moment niet aan gedacht.

De GTR 3 pro bleef daarna zwart, maar werd wel redelijk warm, ik heb nog geprobeerd deze op te laden, maar na een hele kleine stuiptrekking helaas niks meer.

Garantie nu via de Duitste site aangevraagd, maar toch nog maar even een mail gestuurd of dat allemaal goed gaat zo. Iemand hier ervaring mee?
Nou, het heeft even geduurd, maar er is een nieuw exemplaar onderweg. Eerst hadden ze mijn pakketje niet ontvangen en later was er een interne fout in hun systeem mbt. de refund. Maar eind goed al goed zullen we maar zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frank Brouwers
Binnetie schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 15:49:
Hoe zet je uit dat je de GTR3 Proo niet meer gaat trillen als je gebeld wordt? Ik kan het nergens vinden.
Nu wordt ik gebeld en als ik opneem dan zit ik via mijn horloge te bellen. Ik neem dus op en zet hem dan snel op 'telefoon'. Op mijn telefoon zelf. Maar dat duurt even dus dan hoor mensen vaak al zeggen: Halllooooo? :D

Ik kan bluetooth op het horloge wel uitzetten maar dan heb ik geen sync meer.
Als je bij de bluetooth instellingen op je telefoon kijkt zie je twee verbindingen staan met gtr3. De instelling met letters en cijfers is voor bluetooth bellen, die zou je kunnen verwijderen en kijken of dat werkt. Op de nieuwe GTR 4 kun je bij instellingen (groene telefoon) kiezen tussen volledige bel functie of melding en mogelijkheid om gesprek te weigeren. Ik weet niet of de gtr3 pro dat ook heeft

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-05 08:59
Frank Brouwers schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 09:05:
[...]

Als je bij de bluetooth instellingen op je telefoon kijkt zie je twee verbindingen staan met gtr3. De instelling met letters en cijfers is voor bluetooth bellen, die zou je kunnen verwijderen en kijken of dat werkt. Op de nieuwe GTR 4 kun je bij instellingen (groene telefoon) kiezen tussen volledige bel functie of melding en mogelijkheid om gesprek te weigeren. Ik weet niet of de gtr3 pro dat ook heeft
Ik heb eentje verwijderd en geen last meer dat ik moet overschakelen. Ik krijg geen melding meer op mijn horloge. Zal nog eens kijken of dat wel mogelijk is zonder dat ik moet schakelen.
Pagina: 1 2 Laatste