Ik ben aan het kijken naar een elektrische vouwfiets en kwam bij uit bij de Onebot S6.
Zo op het eerste gezicht bleek alles te zijn volgens de regels: motor van 250W voor trapondersteuning en maximaal 25 km/u.
Nu vond ik op Youtube een review van deze fiets, en daar kwam naar voren dat je deze fiets ook kunt laten rijden zonder te trappen, tot 25 km/u
Volgens mij zorgt deze mogelijkheid er voor dat dit geen normale elektrische fiets meer is, maar een snorfiets. Klopt dat? Indien het nl. als snorfiets geclassificeerd wordt, kan ik er niks mee.
Zo op het eerste gezicht bleek alles te zijn volgens de regels: motor van 250W voor trapondersteuning en maximaal 25 km/u.
Nu vond ik op Youtube een review van deze fiets, en daar kwam naar voren dat je deze fiets ook kunt laten rijden zonder te trappen, tot 25 km/u
Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTubeOnebot S6 Review 16" Foldable eBike!
Volgens mij zorgt deze mogelijkheid er voor dat dit geen normale elektrische fiets meer is, maar een snorfiets. Klopt dat? Indien het nl. als snorfiets geclassificeerd wordt, kan ik er niks mee.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!