Wanneer ik op het forum zit wordt een badge van een karmakeizer (of koning?) onterecht naar boven geschoven. Zie onderstaande afbeelding voor een voorbeeld.
/f/image/yZmKCfkN6zBhrA7pynv0GJae.png?f=fotoalbum_large)
Bij een zoom van 100% is het correct, wanneer ik verder inzoom schuift 1 van de badges steeds verder omhoog. De screenshot hierboven is bij een zoom van 190%. Bij 200% schuift het weer terug naar de juiste plek. Dit gebeurt zowel op mijn desktop als op mijn laptop.
Relevante info:
Browser: Firefox 94.0.1 (bij chrome rendert het wel correct)
Extensies: dit gebeurt zowel met een zooi aan extensies als zonder extensies in een schone browser.
Schermresoluties: desktop 3440x1440, vm en laptop 1920x1080.
Dit zal wel 1 van de meest nutteloze bugreports zijn, maar het zou mooi zijn als dit bij toeval een keer opgelost zal worden.
/f/image/yZmKCfkN6zBhrA7pynv0GJae.png?f=fotoalbum_large)
Bij een zoom van 100% is het correct, wanneer ik verder inzoom schuift 1 van de badges steeds verder omhoog. De screenshot hierboven is bij een zoom van 190%. Bij 200% schuift het weer terug naar de juiste plek. Dit gebeurt zowel op mijn desktop als op mijn laptop.
Relevante info:
Browser: Firefox 94.0.1 (bij chrome rendert het wel correct)
Extensies: dit gebeurt zowel met een zooi aan extensies als zonder extensies in een schone browser.
Schermresoluties: desktop 3440x1440, vm en laptop 1920x1080.
Dit zal wel 1 van de meest nutteloze bugreports zijn, maar het zou mooi zijn als dit bij toeval een keer opgelost zal worden.