Hallo iedereen, ik had een vraagje, ik heb een Apple iMac 27" (2020) i7/8GB/512GB/5K en gebruik hierop Spotify met daarop aangesloten een groep van 4 Google Nest Audio speakers. Ik heb echter ook een Samsung Soundbar N650 (daar zit geen wifi op), die ik graag mee wil laten draaien in die speakergroep. De Google Home app ziet via bluetooth de soundbar niet dus daarin kan ik hem niet koppelen. Ik heb inmiddels via de app Airfoil alle speakers in deze app zitten maar krijg daar een delay die ik wel kan proberen aan te passen maar eigenlijk zoek ik een permanent betere oplossing. Ik ben niet technisch dus wellicht zie ik iets totaal over het hoofd. In ieder geval heel erg bedankt voor het meedenken!
Vraag
Alle reacties
Ik denk wat je hier over het hoofd ziet is dat die Google speakers de functionaliteit en techniek hebben om gesynchroniseerd geluid af te spelen. Die soundbar niet. Dat iets draadloos audio kan ontvangen wil niet zeggen dat het daarmee ook gesynchroniseerd geluid af kan spelen. Bluetooth is daar ook niet voor gemaakt, al zijn er proprietaire technieken voor maar die werken meestal alleen tussen producten van hetzelfde merk die dat ondersteunen.
Wat je zou kunnen proberen is een Chromecast in de soundbar steken. Kijk of je die van iemand kan lenen om het te proberen.
Wat je zou kunnen proberen is een Chromecast in de soundbar steken. Kijk of je die van iemand kan lenen om het te proberen.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Verwijderd
Dat sync probleem hou je helaas altijd met verschillende speakers.
Enkel alle speakers hetzelfde of voorzien van multi-room/speaker audio technieken lost dat op.
Enkel alle speakers hetzelfde of voorzien van multi-room/speaker audio technieken lost dat op.