Ik ga de pc van m'n vrouw verbouwen naar ongeveer de specs van m'n eigen bak....maar bij het eerste onderdeel gaat het al fout: De Antec die ik heb (van Ned-Cool) kan ik dus nergens meer kopen (Kast+Voeding 300W+2 80mm fans voor 300 gulden). Ik weet dat Chieftec gelijk is maar die leveren zonder voeding en fans, wel los te koop maar dan kom ik ruim boven de 300 gulden inclusief btw. Weet iemand een zaak waar ik deze kast nog kompleet kan kopen ? ik heb al in de pricewatch gekeken maar niets gevonden..de Antec 830SX die in de lijst staat (PLS) kan ik dus niet vinden op hun site en Belgie is me iets te ver...
Verwijderd
Voor zover ik weet is Nedcool de enige die Antec levert/leverde. Wel grappig, op de site van Nedcool staat dat ze op zoek zijn naar eventuele overnamekandidaten, moet je je gewoon aanmelden....misschien heb je voor een prikkie de hele voorraad!
Kun je ze niet rechtstreeks bij Antec weghalen? 
Lijkt me geen verkeerde optie opzich, okee kost wat meer met invoerrechten etc, maar dan heb je wel een heel fijn kastje, heb zelf de 1030, dolblij ermee, lekkere straalkachel voor in de winter met die zwik spullen van mij erin
Lijkt me geen verkeerde optie opzich, okee kost wat meer met invoerrechten etc, maar dan heb je wel een heel fijn kastje, heb zelf de 1030, dolblij ermee, lekkere straalkachel voor in de winter met die zwik spullen van mij erin
Tja, ik denk dat de enige mogelijk is om een Chieftec bij Tweakshop te halen, met fan en voeding
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Ik geloof dat Antec in Rotterdam een vesteging heeft? Misschien kan je dat ff proberen...
iemeel sales@antec-europe.nl
Gegevens:
Antec Europe BV
Sydneystraat 108 - 112
3047 BP Rotterdam
The Netherlands
Tel: +31 (10) 462-2060
Fax: +31 (10)437-1752
succes!!!
iemeel sales@antec-europe.nl
Gegevens:
Antec Europe BV
Sydneystraat 108 - 112
3047 BP Rotterdam
The Netherlands
Tel: +31 (10) 462-2060
Fax: +31 (10)437-1752
succes!!!
Verwijderd
Een vriend van me heeft wel eens telefonisch kontakt met Antec Nederland gehad en heeft toen te horen gekregen dat ze niet rechtstreeks aan de particulier leveren... 
Verkoopt Zerosix ze niet?
Verkoopt Zerosix ze niet?
Verwijderd
Hier lijken ze nog Antec-kasten te verkopen...maar dus niet de 830SX, alleen een duurdere versie (399 incl.).
http://www.twp-computers.nl/
http://www.twp-computers.nl/
Pagina: 1